hee meiden.
mijn beste vriendin heeft best veel problemen gehad het laatste jaar… denk aan, een ineens spoorloze vader, zichzelf snijden, en overdosissen met gevolgs leeg gepompt moeten worden in het ziekenhuis
nu hebben wij allebij een vriend. nou hadden we gister voor het eerst met zn vieren afgesproken. ik had haar vriend al vaker gezien, en zij de mijne ook, de jongens hadden alleen elkaar nog nooit ontmoet. nu is het dus zo dat we gister met zijn 4en waren, en haar vriend is best wel verslaafd aan drugs en zat daar dus ook de hele tijd opmerkingen over te maken waar we eigenlijk niet echt op zaten te wachten. ze zei ookal dat het waarschijnlijk zou komen doordat mijn vriend er bij was en een beetje stoer wou overkomen .het begon allemaal al op het begin dat hij tegen een auto aan geleunt stond en zij hem overeind wou trekken, en precies op dat moment liet hij haar hand los waardoor ze best wel hard viel. vervolgens is ze in de auto van mijn vriend gaan zitten, want ze vond het natuurlijk echt niet grappig. nouja toen begon haar vriend ook nog eens over ‘wallen’ samen met mijn vriend maar dan echt als grap bedoelt, en ja toen liep het weer uit de hand en mijn vriendin zat nog steeds in de auto met het raam open waarop de volgende vraag van haar vriend volgde ‘ja schat, mag ik met je mee ? hoeveel kost je vandaag?’ ik vond dit zo zielig, en mijn vriendin is huilend naar huis gegaan zonder hem. ze is vandaag zelfs met moeite naar school gekomen omdat ze gewoon helemaal kapot is. die jongen betekend zoveel voor haar en ze kan hem echt niet laten gaan want dan stort ze gewoon compleet in, maar ze word helemaal gek van zijn vele drugsgebruik. het is een hele aardige jongen, want ik ken hem al best lang en maak hem ook wel is ‘nuchter’ mee, alleen zo kan dit toch niet verder? hij is de enige die haar nog liefde geeft na alles wat er is gebeurd,ze wilt heel graag dat hij ermee stopt maar nma alles wat ze heeft geprobeert is er nog niks verandert. wat kan ik nou doen