Wat kan ik met hem doen?

Oke ik vind een jongen leuk en hij mij ook en we willen weer keertje afspreken. Hij woont twee straten verder dus ik ben al een keer met hem meegegaan toen hij zn hondjes ging uitlaten maar we willen nog een keer afspreken. Maar ik heb geen idee wat we kunnen doen… Tips/voorstellen?

up

hee!

ehmm, tja.
misschien een keer naar de bios ofzo?:slightly_smiling_face:
of je gaat bij één van jullie thuis een film kijken… (vooral handig als je home alone bent, heb je geen last van ouders :grinning:)
en voor de rest weet ik het eigenlijk ook niet. als ik nog wat bedenk hoor je het, haha :grinning:

xx

schaatsen, en idd films kijken, hond uitlaten, of gewoon chillen in een speeltuintje ofzo. nou succes =)

Vraag of ie je kan helpen met school… (voor je ouders) heb ik ook altijd gedaan met mijn vriendje… toen wisten mijn ouders niet dat we wat hebben en d88 dat het een gewone vriend was dus wij waren altijd bezig met engels(A) niet dat we t boek open hebben gehad… maar ik ben super slecht in engels en hij zit in de 1e van de universiteit dus die kon engels… was een mooi smoesjes, inmiddels weten ze wel dat we wat hebben!

of anders bios idd… verder ben ik vrij inspiratieloos… :crazy_face:

Film kijken doet het altijd goed!
Anders misschien de stad in, bios, spelletje doen, playstationen ofzo, koekjes bakken, zwemmen, wandelingetje maken.

Ik vond het ook echt moeilijk om iets te verzinnen om te doen toen mijn vriendje voor het eerst bij mij thuis kwam! :open_mouth:

Bios, filmpje kijken, ergens wat drinken?

film kijken, in een speeltuintje gaan hangen ofzo.

njaa, ik weet ook niet echt wat je verder kan gaan doen. :stuck_out_tongue:

Na schooltijd de stad in,
dan ijsje eten bij toscane (oke beetje verkeerde periode xD)
of dan bij de bakkerbart een broodje eten…

Klinkt heel stom maar is heel gezellig: samen chocola eten!

Ga naar een pretpark!
Onee wacht, dat kan je beter wat later doen,
Maar idd wat hierboven is genoemd,
wandelen
filmpje kijken
gezelschapsspelletje
uitgaan?
picknicken is ook leuk!