wat kan ik met deze muren?

ik ga ruilen voor kamer met mn broertje alleen 2 van de 4 muren zijn echt lelijk, vanaf bovenaan zijn ze lichtblauw donkerblauw geel. lichtblauw moet de lucht voorstellen donkerblauw de zee en geel de strand alleen het loopt niet in elkaar over ik mag het niet schildren of behangen ik mag er wel dingen op plakken. what to do?

Vol plakken met posters/ dingen die jij leuk vind/ inspireren?

Of een leuke fotocollage met eigen gemaakte lijsten van purschuim. Die kan je dan een leuk kleurtje geven.

Een grote plank laten zagen in de vorm van de muren en die er tegenaan zetten/maken of er een kast tegenaan zetten. Deze plank kun je dan maken zoals je wil, en af en toe veranderen, heb ik ook !

Bron: welke.nl (leuke site voor veel leuke verschillende diy!)

In plaats van een hart, kun je ook de hele wand volhangen met fotolijstjes of gewoon foto’s op de muur plakken. (op foto.com kun je goedkoop veel foto’s laten afdrukken).

Je zou ook langs de hele wand een gordijn ophangen? Als boven de muur verwarmingsbuizen lopen (wat in mijn kamer bij mijn ouders is), kun je daar een groot mooi doek aan hangen wat (een gedeelte) van de muur bedekt.