Wat kan ik later worden? Help!!

Ik ben een paar dingen aan het denken over wat kan ik later doen.
Ik wil in een groot gebouw, in mijn kantoor werken (en leuke collega ontmoeten en samenwerken). Ik wil bijvoorbeeld voor de media of mode werken (of werken in mijn kantoor en elke keer naar de buitenland gaan etc.)
Welke beroep kan dit zijn (of wat is het naam van zo’n beroep)?
Welke profiel moet ik dan kiezen?
(andere vragen)
Welke profiel kies je en waarom?
En wat word je als je groot word?

xoxo

hmm als ik jou was zou ik deze test eens doen: www.icares.nl
wie weet rollen er daar wel goede opleidingen uit.
Ik heb van profielen geen verstand, maar ehm ik denk iets van economie ofzo?
Bij communicatie werk je op een kantoor, fashion management geloof ik ook.
Zelf doe ik communicatie en media design, dan heb je te maken met dingen ontwerpen maar ook filmpjes, posters, magazine, dingen schrijven. enorm breed, en zit je ook vaak op kantoor.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

De buitenland :"D

Jaaaa :stuck_out_tongue: ik weet het, maar het helpt gewoon zo goed :open_mouth:

Haha ik blijf je ermee achtervolgen

Ga anders naar je decaan, die kan je hier denk ik heel goed bij helpen!

Media, Informatie en Communicatie is hetzelfde als Communicatie en multimedia design? of zijn ze vershillend?

ik had je note gehad, maar ik weet het ook niet helemaal. alleen maar dingen over mijn opleidingen.

Ik denk wel dat ze van elkaar verschillen, volgens mij is de eerste minder creatief.

De buitenland: Het buitenland

:’)
Sorry hoor maar ‘in een groot gebouw werken’ en ‘leuke collega’s ontmoeten’ is niet gebonden aan een beroep maar berust op toeval, zeker die collega’s. Zoek eerst maar uit wat je interesses zijn, heb je veel meer aan dan ‘ik wil een eigen kantoor’.