Ik heb nogal een specifieke situatie, en ik wil gewoon de mening horen van wat andere meiden. Het klinkt misschien een beetje dom wat ik ga zeggen, maar ik kan dit gewoon niet laten lopen.
Ik ben zelf 18 jaar en werk achter de kassa/balie bij de AH bij mij in de buurt. Sinds een paar weken komt er steeds rond dezelfde tijd een paar keer doordeweeks een hele leuke jongen bij mij aan de kassa. Normaal zou ik daar echt niet zo’n big deal van maken, er komen vaak genoeg knappe jongens in een supermarkt - so what? Maar hoe stom en ongelovig het ook klinkt, ik vind hem echt echt heel leuk. Niet gewoon ‘knap’, maar als hij bij mij moet afrekenen ben ik onwijs dom bezig met het wisselgeld geven en tril ik zo erg dat hij het wel móét merken. Ik weet niet hoe hij van binnen is, dus daar kan ik niks over zeggen, maar hij heeft gewoon een bepaalde uitstraling en een aantrekkingskracht op mij. De reden waarom ik dit plaats is ook omdat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt. Ik heb me nog nooit zo gevoeld bij een totaal onbekende, dus daarom is het zo bijzonder.
Mijn vriendinnen geven als tip: schrijf je nummer op het bonnetje! Maar, dat lijkt me desperate overkomen, en past ook niet echt bij wie ik ben.
Het is een lastige situatie, flirten kan je niet zo goed doen achter de kassa.
Weet een van jullie wat?