Wat kan ik hiermee?

Ik heb nogal een specifieke situatie, en ik wil gewoon de mening horen van wat andere meiden. Het klinkt misschien een beetje dom wat ik ga zeggen, maar ik kan dit gewoon niet laten lopen.

Ik ben zelf 18 jaar en werk achter de kassa/balie bij de AH bij mij in de buurt. Sinds een paar weken komt er steeds rond dezelfde tijd een paar keer doordeweeks een hele leuke jongen bij mij aan de kassa. Normaal zou ik daar echt niet zo’n big deal van maken, er komen vaak genoeg knappe jongens in een supermarkt - so what? Maar hoe stom en ongelovig het ook klinkt, ik vind hem echt echt heel leuk. Niet gewoon ‘knap’, maar als hij bij mij moet afrekenen ben ik onwijs dom bezig met het wisselgeld geven en tril ik zo erg dat hij het wel móét merken. Ik weet niet hoe hij van binnen is, dus daar kan ik niks over zeggen, maar hij heeft gewoon een bepaalde uitstraling en een aantrekkingskracht op mij. De reden waarom ik dit plaats is ook omdat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt. Ik heb me nog nooit zo gevoeld bij een totaal onbekende, dus daarom is het zo bijzonder.
Mijn vriendinnen geven als tip: schrijf je nummer op het bonnetje! Maar, dat lijkt me desperate overkomen, en past ook niet echt bij wie ik ben.
Het is een lastige situatie, flirten kan je niet zo goed doen achter de kassa.
Weet een van jullie wat?

Een beetje praatje proberen te maken?

Zeg hem iets persoonlijker gedag dan bij andere klanten, als hij toch heel vaak komt kan je het een beetje opbouwen tot je echt je nummer geeft.
Anders kan je wachten tot hij actie onderneemt, want als jij je zo erg aangetrokken voelt tot hem merkt hij dat ook wel. 'T is waarschijnlijk wederzijds. (als ik het zo lees) x

sws lief naar hem gaan lachen, en dan kijken of hij terug lacht. verder weet ik ook niet echt hoe ik met deze situatie om zou moeten gaan haha

net een beetje extra lief lachen naar hem, en iets anders dan bij de andere klanten zodat hij het wel moet merken, en ja als hij toch vaste klant is kan je idd een babbeltje mee proberen te maken, en na een tijdje een grapje proberen te maken van; ‘hey ben jij er nu alweer? je komt er wel graag he’
zodat hij merkt dat je zijn aanwezigheid fijn vind.
succes hihi x

Maak gewoon een praatje met hem een keer en dan zal dat vast wel vaker gebeuren als 'ie vaker komt. :slightly_smiling_face: Dan kun je, als je er lef voor hebt, misschien een keer vragen of hij zin heeft om buiten jouw werk iets te gaan doen?

Klinkt goed! Ben zelf een beetje een watje op dat gebied, maar ik ga het proberen!
Verder weet ik niet of hij me echt leuk vindt, aangezien ik hem ook eens buiten de AH om zag in hetzelfde winkelcentrum waar mijn AH ook ziet en hij daar met een vriend liep en hij me niet aansprak oid. Nu snap ik dat je dat niet zo snel zou doen, misschien is hij ook verlegen + hij was met een vriend.
Ik denk dat ie ergens werkt bij de AH in de buurt, want hij komt best vaak rond dezelfde tijd (lunchtijd) in de winkel om brood etc. te kopen. Maar daar word ik ook niet wijzer van helaas…

Of wat vrolijker: Goedemorgen of goedemiddag zeggen! Of een fijn weekend wensen of een fijne dag met een lieve glimlach. Of zeggen: ‘‘goedemorgen/middag ook weer boodschappen halen? Gezellig!’’

Of inderdaad een praatje maken en kijken hoe hij reageert. Je nummer opschrijven zou ik ook niet durven hoor :flushed:

Achter de kassa is het heel lastig omdat je niet heel opelijk kan praten, maar aan de andere kant heel fijn want hij kijkt je waarschijnlijk wel vaak aan dus misschien veel oogcontact maken en lachen? Kijken hoe hij terug reageert :slightly_smiling_face:

Ik hem vandaag op een winkelstraat zien lopen met een groep vrienden, ze liepen richting de hoek waar zowel ons ziekenhuis, advocatenbureau als de lokale notaris zit - misschien loopt hij daar stage, maar who knows? Moest zelf een andere richting op helaas.
Normaal ben ik niet zo, maar als ik hem al zie lopen in de verte wordt ik al onwijs zenuwachtig - niks voor mij dit.
Maar als hij weer aan mijn kassa komt ga ik wat leuks verzinnen om te zeggen. Ik houd jullie op de hoogte :wink:!

Dankje!
Ik zag gister de lesauto van mijn eigen rijschool langsrijden en ik wilde even mijn instructeur groeten tot de gene die aan het stuur me erg bekend voorkwam. Het is onwijs toevallig, maar volgens mij is het dus die jongen van de AH, haha. Maar ik weet het dus niet zeker …