Wat kan ik hiermee??

Hoi meiden,
ik zit vaak op gs maar dit is een oud account omdat ik het moeilijk vind het hierover te hebben.

Oke, ik ga met iemand om die heel onzeker is. En daarom gaat het vaak over haar. Ze is echt heel aardig, ik wil haar zeker niet kwijt, maar hierdoor begin ik me steeds meer aan haar te ergeren. En we werken ook nog samen.

Ze heeft veel leuke dingen die ik niet heb, gaat met meer mensen om als ik. Doet veel meer.

Zij mocht iets leuks doen op het werk, wat ik dus niet kon. OKe, jammer dan, misschien volgend jaar.
Maar dezelfde dag mocht ik iets doen, maar dan gaat zij zich erin mengen. Ze vind dat ik voorgetrokken wordt enz. Dus het ging alweer over haar. Ik baal hier zo van!

Ik ga het hierover hebben op het werk. Ik wil ook wel gewoon iets leuks namelijk. Dat heeft zij namelijk ook genoeg zonder mij. Hebben jullie tips, hoe ik dit aan moet pakken? Hoe ik het daar moet brengen? Of wat ik er verder aan kan doen? Ik zit hier echt mee.

Ik moest al van de pc af zijn nu, dus ik heb het waarschijnlijk te snel getijpt. Sorry!

Nee, ik gooi het daar niet in de groep hoor. Dat zal lullig zijn. Maar gewoon met 1 persoon die hierover gaat. Sorry, ik moet nu echt gaan, lees de berichten straks zeker

O MY GOD IEMAND OP GIRLSCENE DIE OOK LIZA HEET :"D

In elk geval, praat er even over met haar.