Wat kan ik het beste maken?

Hallo,

Ik maak zelf sieraden en accesoires van fimoklei.
Nu ga ik binnenkort op een markt verkopen en wilde ik dus wat extra spullen maken.

Maar nu weet ik niet zo goed waar vraag naar is.
Dus op deze manier zou ik willen peilen wat men leuk vind en wat ik dus extra zou kunnen maken om te verkopen.

Ik maak:

*Sieraden: Kettingen, armbanden, oorbellen, broches & Ringen.

• Haarspeldjes.
  • Sleutelhangers
  • Home deco: Decoratieve doosjes, theedozen, fotolijstjes, glazen potjes (met een versierd deksel dus).
  • Overig: Telefoonhangers, make up spiegeltjes.

http://www.weebly.com/uploads/4/6/0/4/4604676/1792496.jpg?429

Op de foto kun je dus zien wat je je er een beetje bij voor moet stellen.

Wat denken jullie dat ik nog het beste bij kan maken?
Groetjes!

Leuke charms voor aan kettingen & mobieltjes. :grinning:

Ik vind sieraden en home deco-spulletjes altijd erg leuk.

schattige dingen :grinning:
op welke markt ga je ze verkopen?

ot: misschien glazen potjes of zo… :stuck_out_tongue:

Dus je bedoelt losse hangertjes?

Het probleem daarvan is dat ze dan in verhouding duur worden denk ik. Aangezien de fimobedels het duurste zijn van heel het sieraad/accesoire (lees qua materiaal en tijd).

Ik ga ze verkopen hier op een plaatselijk marktje zeg maar. Het is de eerste keer dus eerst maar eens zien of het een beetje wil verkopen =)

Ja , maar ze zijn wel het leukst (vind ik). :stuck_out_tongue:

En welke daarvan denk je dat ik het meeste zou kunnen verkopen? Bijv. kettingen van sieraden en bijv. fotolijstjes van home deco?

Ik zal er eens over nadenken. Ik heb eerste losse bedeltjes verkocht, maar dan kreeg ik juist altijd de vraag “kun je ze ook aan een armband maken??” ed. Haha

Oeh, je maakt mooie dingen!
Ik denk dat je de meeste dingen die mensen willen hebben wel maakt…
Verder kan je maken:

• Pennen (waar fimo omheen zit zeg maar)
  • Wishbottles (dat zijn flesjes die met fimo zijn versierd, en daar zit dan een wens, gebed of een mooi gedichtje in)
  • Leuke mozaïek-dingen? Kan je bijvoorbeeld ook aan een draadje doen, en dan heb je een ketting!

Kijk anders eens op www.fimosieraden.nl
En dan vooral bij technieken, daar staan de dingen die ik bedoel

Hoop dat ik je hier mee help~!

EDIT: Moest je nou nieuwe dingen verzinnen of kon je kiezen uit jouw lijstje?
aangezien jullie allemaal uit haar lijstje kiezen… :flushed:

ik denk dat als je het op een plaatselijk marktje verkoopt, dat je dan het beste home deco-spulletjes kan make :stuck_out_tongue:
& sieraden vind ik zelf ook wel leuk, en jouw dingen vind ik ook best wel uniek haha ;p

Dank je wel!

Maar ik bedoelde eigenlijk, wat kan ik het beste extra bijmaken van de dingen die ik al maak zeg maar. Snap je?

Maar toch bedankt hoor =)

Zou je iets specifieker kun zijn? Dus wat van de deco spulletjes ? (A)

Upje!

ik vind kleine oorbelknopjes met fimo erop altijd leuk, bijvoorbeeld die van jou met de donuts op. Ik heb er ook zo enkele, maar dan met groentjes op :'D

Misschien nog wat ideetjes:

Make-Up kwastjes en inderdaad die spiegeltjes.
Gewoon: kwasten.
Taartvorkjes/Theelepeltjes.
Taartborden.
Pakketjes met fimo, voor een cadeautje ofzo?
Mobiel-Cases.
Ipodhoesjes (maar dan wel van die harde), haha, ik zou er dan wel een willen in ieder geval xD
Borstels
Brooddozen
De doppen van drinkbekers waar je de dop vanaf moet halen zegmaar xD.
Spenen.
Wrap armbanden.
Sieraden.
Nepnagels met fimo er op.
Etui’s.
Pennen.
Scharen.
Allemaal schoolspullen.

Ehm, verder kan ik even niet zo veel bedenken xd

Ik zou als ik jou was meer ringen en oorbellen maken. Omdat het voor de kleinere kinderen met minder geld goedkoper is. dus kunnen ze toch wat kopen. Of ze kijken mamma lief aan hehe…

Persoonlijk vind ik niet dat je overal fimo op kunt maken want het kan ook niet overal op…

Ziet er super leuk uit, ook je site!

Dank je voor alle tips! Maar het gaat dus vooral om wat ik bij moet maken van wat ik al maak.

Ik denk dat armbanden, kettingen, oorbellen, doosjes, fotolijstjes en misschien sleutelhangers het beste verkopen. Als ik jou was, zou ik van die dingen extra bijmaken:).