Wat kan ik het beste doen?

Hallo lieve meiden (:
I need help.

Kort samengevat:

Er is een jongen (R) en ik weet niet zo goed wat ik van hem vind. We praten heel vaak op msn, al moet ik altijd beginnen. Soms kan ik best veel praten maar hij zegt dat hij het niet erg vind, al reageerd hij best kortaf. Ik zie hem alleen niet zo vaak, dus dat maakt het nog onduidelijker voor mezelf… Gister heb ik hem wel gezien, maar hij is best verlegen en daarom hebben we maar heel kort gepraat, en ik moest nog eens beginnen ook ._. hij zwaaide wel trouwens… en daarna hebben we nog even gesmst. Het ligt alleen wat ingewikkelder omdat het een vriend is van degene waar ik eerst een crush op had (M), en ik ben bang dat ik zoveel aandacht van R vraag om M te vergeten. Daarbij, vind een vriendin R leuk…

Thanks for reading < 33

ik denk niet dat hij je leuk vind… aan je verhaal te lezen.
hij zoekt helemaal geen contact met jou,
en dat moet toch echt wel van beide kanten komen.

indeed .
en je zegt ook dat hij best kortaf doet enzoo . ik denk niet echt dat hij je leuk vind idd.
maar je misschien komt dat nog wel ? :grinning:

niet zo veel meer met hem bezig houden ,
hij komt heel kortaf over en niet zo geinstresseerd.
gewoon lekker flirten met andere jongens,
misschien dat ie ooit nog inziet hoe leuk je bent , en zo niet dan maar niet toch?

Ik denk dat hiij te verlegen is om een gesprek o.i.d. te starten maar wel geintresseerd is, nadat jij de eerste stap hebt gezet. Maar het kan ook zijn dat hij niet geinteresseerd is en daarom geen actie onderneemt.

Ik ken die jongen niet, dus ik weet niet wat het meest voor de hand ligt. Jij weet wel hoe hij is, en als jij weet dat hij niet verlegen is zal het het tweede zijn, denk ik.