Wat kan ik gebruiken als vibrator?

Okay er is vast al een topic denk ik hierovee maarjaa…
Nou ik vinger me eigenlijk nooit meer in mn vagina zegmaar, maar ik stimuleer eignlijk alleen maar mn clitoris.
Ik hou van de douchestraal, en ala je onder je bad kraanstraal gaat zitten zegmaar.
Zelf wilde ik dus heel graag iets van een vibrator of dildo kopen maar ik durfde het niet met mn ouders en het ophalen etc…
Dus weten jullie miss iets wat ik kan gebruiken? En jaa het liefst dus iets wat trilt :slightly_smiling_face:

Tja, alles wat trilt. Elektrische tandenborstel, telefoon etc. Maar als ik jou was zou ik gewoon een vibrator kopen.

een starwars lightsaber zwaard met geluidseffect :’) no more explanation

ik weet niet waarom dat een link maakte maar dat zwaard niet LOLLOLOLOL

Jij wilt vandaag wel een hoop weten.
Plaats je vragen voortaan maar hier: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/sexvragenhelp-90069.0.html

Z u c h t.
Alwéér jij…

:slightly_smiling_face:

dafuq waar slaat dat op

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ga op de wasmachine zitten als hij aanstaat.

Voor het ultieme genot kun je het beste een vibrator kopen. Tegenwoordig kan dit al bij de drogist. Je kunt er ook 1 online bestellen. Dit doen ze netjes in een doosje zodat niemand ziet wat je hebt besteld. Je ziet het pas als je het doosje opend.

Je kunt in principe alles gebruiken als je maar dapper genoeg bent.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Elektrische tandenborstel (ervaring), douchestraal (ervaring), vibrator (durf ik niet ben pas 12), enz.

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bestel iets op bol.com of ga gewoon even langs bij de Christine le Duc, krijg je ook uitleg en advies :slightly_smiling_face:

Elektrische tandenborstel lijkt me wel n goeie! :slightly_smiling_face:

maar dan wel het achterkantje gebruiken van het borsteltje (en een apart borsteltje houden…)

Koop toch een vibrator