De oma van mijn vriendin is gisteren overleden. Daarom was ze er gisteren niet, maar vandaag was ze er wel. Normaal heeft ze altijd zo veel te vertellen, maar vandaag was ze stil. Ik wist niets over de dood van haar oma. Later kreeg ik het te horen van mijn mentor en ik schrok enorm. Mn vriendin sliep elk weekend bij haar oma (ze heeft geen opa) en daarom had ze ook een heel sterke band met haar. Ze was volgensmij meer bij haar oma dan bij haar eigen moeder. Haar oma stierf gisteren dus aan een hartstilstand.
Dus op school vandaag was ze zoek, de hele dag. Mijn mentor belde naar haar ouders maar die wisten ook van niks. Omdat ik haar beste vriendin ben, mocht ik naar haar zoeken. Ik vond haar op de meisjeswc op de 3e verdieping. Ze zat te huilen op de wc, de hele dag! Ik heb haar toen geprobeerd te troosten maar ze was té verdrietig
Zo ken ik haar niet, ik wil mijn oude vriendin terug. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze er weer bovenop komt? Is er iets wat ik voor haar kan doen? Iemand tips?
Groetjes.