Wat kan ik doen met me nagels :O helpp

nauw ik heb dus te veel nagellak op gehad en nu zijn me teen nagels geel geworden… het groeit er al een beetje uit maar op het nauw met nagellak te gaan bedekken , word het weer erger denk ik .
het komt trouwens door nagellakremover denk ik , want ik gebruik altijd base-coat en had gelezen dat het ook gewoon van nagellakremover kon komen …

Koop goede remover, zonder aceton.
Ik zou een tijdje geen nagellak dragen. Je hebt trouwens ook nagellakjes die herstellend zijn voor je nagels.

nauw ik gebruikte dus al een nagellak remover zonder aceton ! , en dank voor de tips , deed eerst per week 2 a 3 keer nieuwe nagellak op . haha me eigen schuld. maar t was warm en had open schoenen aan dus moest mooi uit zien…

Wow, zo vaak?
Ik ben 2.5 weken op vakantie geweest en heb het 1x vervangen.
Koop anders betere nagellak, bij mij bleef het gewoon zitten…

-

Ik heb hetzelfde. :s

je hebt basecoat met nail whitner ofzo :slightly_smiling_face:
En je moet 4 dagen per maand je nagels laten ‘rusten’ (had ik gelezen, hehe)

-zo min mogelijk nagellakremover gebruiken
(dus dan bedoel ik misschien 1 x per week, of minder)
-idd je nagels een paar dagen laten ‘rusten’
-basecoat gebruiken. (dat helpt volgensmij ook tegen verkleuringen)
-& natuurlijk niet zo vaak van nagellak wisselen, maar dat wist je zelf al :wink:

Je vingers in citroensap dopen, en met een vijl even op het oppervlakte van je nagels vijlen, het ziet er dan heel even lelijk uit en lijkt slecht voor je nagels, maar bij mij werkt het gewoon.

Ik heb ook gele nagels :blush: Maar ik heb een nagellak verslaving. Ik weet niet hoe ik hier af kan komen? :open_mouth:

Oh dat heb ik ook gehad. Ik draag normaal gesproken ook áltijd nagellak (in de vakanties niet ivm werk). Maar bij mij is het weggegaan door een paar weken geen nagellak te dragen. Ik weet dat het moeilijk is, maar het werkt wel!

in citroen ja :slightly_smiling_face: en anderes met zo’n speciale vijl voor het oppervlak van je nagels, maar dat moet je niet te vaak doen dan worden ze superzwak, en misschien nailwhitener :wink:

Als je volgende keer een onderwerp plaatst, doe dat dan zonder dat :open_mouth: erbij, en met gewoon ‘help’, in plaats van ‘helpp’.

ik heb ook gele nagels! xD (inmiddels zwarte, want heb ze weer gelakt) maar ik had daar voor ook gele nagellak op. (wat overigens ook heel lelijk was). Ik had een paar weken geen nagellak opgedaan, en het ging van zelf wel beetje weg, maar nog steeds niet helemaal. Dus ik ben wel blij met deze tips, ghehe.

moet je toch echt eruit laten groeien! dat ziet er echt vies uit vind je niet? en zo kort mogelijk knippen/vijlen. en remover zonder aceton gebruiken =)

ohja je kan het er ook vaak afvijlen met zo’n driekleurenvijl

Precies! dit werkt bij mij altijd ook het beste! niet dat mn nagels geel zijn maar ze worden der wel gewoon beter door