wat kan ik doen met me b-friend?

haihai,

Ik heb nu al een paar weken een vriend, en nu stelde hij voor om bij mij langs te komen.
Ik hou daar op een of andere manier niet van… ik kom liever bij hem langs.
Omdat ik altijd bang ben dat er stiltes vallen of we niks te doen hebben vraag ik hier maar hulp. :slightly_smiling_face:

duss:
wat kan ik doen/ over praten met mijn vriend, zodat we ons niet vervelen?

tipss??

dankje alvast (:

als je bij hem kunnen er toch ook stiltes vallen.xd
misschien kun je hem meenemen naar een pretpark / stad / disco of iets anders waar veel mensen zijn. Dan vallen er vaker geen stiltes.
Je kan praten over bullshit , vinden ze altijd leuk idk why.

Het is je vriend. Stiltes horen te kunnen.

jaa, maar het is wel een ongemakkelijk moment… :S

Dan klopt er iets niet.

Euh, het is je vriend. Hoe kan het dan ongemakkelijk worden? Als het goed is maakt het niet uit wat je doet, jullie genieten dan van elkaars gezeldschap.

filmpje kijken :slightly_smiling_face:
ik doe nooit wat boeiends met mn vriend en toch vind ik het altijd heel leuk als ik bij hem ben.

Ik zat 10 seconden te kijken naar de titel (b-friend) voordat ik ‘m snapte. :’)
Helder 's avonds.

Ontopic; je hoort je bij je vriend op je gemak en shizzle te voelen. Lijkt mij.

als je een hondje hebt kunnen jullie een rondje lopen of indd filmpje kijken een scary dan kan je tegen hem aan en achter hem schuilen haha suc6!

Ik kijk tv – film – computer( naja grappige filmpjes kijken we dan ) - lig op bed - praat gezellig met me ouders samen met hem, ouwehoer met me zusje met hem etc. achja heb al 3 jaar een vriend en tsja eigenlijk is het nooit saai? en lul gwn over school stage werk vriendinnen leuke gebeurtenissen je dagje etc.

Eigenlijk zou dit geen probleem voor je moeten zijn aangezien het je vriend is of er moet iets niet kloppen?

Je hoort je toch op je gemak te voelen bij je vriendje? Als dat niet zo is, klopt er iets niet wat mij betreft.

Ik ben het eens met Sparrow. Ik en m’n vriend vervelen ons nooit, al zitten we in een vergeetput. Stiltes hoeven niet altijd opgevuld te worden want naast ongemakkelijke stiltes bestaan er ook aangename stiltes die er moeten zijn, anders word je gek van elkaar.

dank jullie wel (:
Het was inderdaad top, en de stiltes waren geen probleem.
Jullie hadden gelijk. Dank jullie wel! <3

Mooi (: