Wat kan ik doen,als hij geen interesse meer toont.

Wil echt even mijn verhaal kwijt.
Bedankt als je dit lange stuk wilt lezen.

Ik vond een jongen leuk. We smsten, msnden veel. Ik zag hem in mei, dus ken hem nu ong 4 maandjes. Zagen elkaar af en toe in dezelfde kroeg.
Okeeee en nu hebben we pas gezoend, en daarna nog even een leuk msngesprek, lief smsje, en toen… liet ie NIETS meer horen.
Een week geleden dat ie nog wat laat horen aan mij.
En ik blijf maar aan hem denken. Pfffffff. Word gek van mezelf!
Op msn zegt ie niets. Mn mobiel blijft stil. Kijk ik op zijn hyves… allemaal krabbels van meiden, hele afspraakjes staan erop :’)

Jaaa ik weet hij vind me nu dus niet meer leuk :confused:
en waarom niet? IK WEET HET NIET!
En dat maakt het zo frustrerend!
Al zei hij gewoon: ‘ik vind je niet leuk’ dan kan ik het nog soort afsluiten. Maar hij NEGEERT me gewoon. Okee, en daar kan ik dus niet tegen. En ik weet niet wat ik moet doen. Hem zelf aanspreken? Dan lijk ik weer zo wanhopig.

Wat moet ik nu. Duidelijkheid vragen? Maar dat staat ook weer zo, ja… We hebben het woord ‘relatie’ nooit genoemd, maar die avond toen we gekust hadden zei die wel dat ie me leuk vondt.

Omg ik voel me echt een zeikerd met de zoveelste topic maar wie heeft er even een realistische kijk hierop & wat ik het beste kan doen. <.>

Duidelijkheid vragen for sure.

Hoe?

‘ik wil duidelijkheid’

:confused:
Nee, ik weet echt niet hoe ik dat kan vragen, en heb ik daar wel recht op. <.>

De manier waarop ik het zou vragen; ‘‘Jouw gedrag. Verklaring. Nu. Capishe?’’

Hmmm ja. Al denk ik dat dat wel erg aanvallend overkomt. Ik weet het niet precies. Ik geloof niet dat hij daar antwoord op gaat geven. Maar ik zou het idd gewoon moeten vragen. Of is hem negeren dan niet beter?

Praat jij op msn wel tegen hem en negeert hij je?
Of praat je zelf ook niet?
Want als dat zo is, kun je toch gewoon zelf tegen hem beginnen en dan wel zien hoe hij reageert.

Aanvallend kan kloppen ja x] Hij zal zich ook aangevallen voelen. Dan doe je wat subtieler en hopelijk gaat hij dan praten :’'D

Ja mensen, ik hou van een subtiele aanpak XD

Ik begin uit mezelf ook niet op msn, omdat ik denk, als hij zelf niet begint te praten heeft ie gewoon geen interesse.

Ik weet gewoon niet hoe ik dit subtiel aan kan pakken. <.> Het liefst wil ik hem gewoon zien en dan kijken hoe die doet, dan weet ik veel meer. Maar goed. Ik snap hem gewoon niet.

Pak het dan niet subtiel aan. Alles voor duidelijkheid. Afspreken ergens doet hij wss niet denk ik. Dan zul je msn moeten gebruiken.

En neem het initiatief; YOU’RE A STRONG, INDEPENDENT WOMAN.

Je moet gewoon op msn een x proberen te praten, want als je ooit gaat vragen van waarom doe je nou opeens zo, dan kan hij ook zeggen van ja jij liet ook niks van je horen…
Maar misschien is t een player en wil hij zich niet binden, maar dan heb je nog recht op duidelijkheid en dat krijg je alleen door t te vragen.

^^ Nee, dat doet ie niet (afspreken) Maar ik zou hem dan weer toevallig moeten ontmoeten in de kroeg. En het dan vragen.

Okee. Ik geef deze topic link wel.
toch maar niet
Ik ga vragen: ‘‘Hee, leef jij ook nog?’’ Subtiel genoeg? xd

Begin gewoon eens uit jezelf met hem te praten en kijk hoe hij reageert.
Is hij blij om je te spreken? Dan is er nog hoop.
Reageert ie niet, heel bot of afwezig? …Dan weet je genoeg (tenzij hij ergens mee zit).

Ja, subtiel genoeg :3

Hmm dan moet ik dat risico maar nemen dan.
Voel me alleen zo voor gek staan en wanhopig als hij bot/afwezig reageert.
Maar ik moet niet zo trots zijn :’)

Waarom zou je voor schut staan ofzo?
Je bent alleen maar sociaal bezig (:
Sowieso niet stalkerig ofzo, je spreekt hem nu net eens één keertje aan?

Heb jij hem nog aangesproken op msn na de kus? haha want anders zou hij wel tzelfde kunnen denken als jij?

Anders; Ga voor de subtiele aanpak :grinning:
en dan is ie gewoon een lozer!

inderdaaad.
fuck subtiliteit!
jij hebt het recht om te weten waar zijn gedrag op slaat.

oooh en weetje wat helpt;
voor zijn ogen met iemand anders zoenen.
hehe :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat is waar!
ik ben zo bang om stalkerig over te komen, maar 1 xtje aanspreken kan idd best.
hij is nu niet op msn, maar morgen dan ga ik toch maar even zeggen van: ‘‘leef je nog?’’ xd
Dan is het maar een beetje aanvallend.

Jaaa na de kus had ie me de volgende dag nog aangesproken op msn, heel leuk gesprekje, …
dus ik snap het nietttttt haha.
hij smst gewoon niet meer enz terwijl ie dat eerst wel deed.

Maar heb ik echt recht om te weten waar zijn gedrag op slaat/waarom ie zo doet? Ik heb geen relatie ofzo met hem…