Wat kan ik als cadeau kopen voor 2 euro?

Er is over 12 dagen een verjaardag (diegene wordt 26 jaar)
ik heb 2 euro in me zak… en ik mag geen geld meer van me ouders. want ik heb het niet lang geleden al gekregen dus… wat kan ik kopen voor diegene voor 2 eurO?? graag niets via internet bestellen en ook geen coupon/bon ofzo… gwn iets simpels en niet TÉ simpel… via blokker/big bazar/wibra/drogisterij ofzo kan wel :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

Koop 2 gastendoekjes bij de action
En vouw daarvan een cakje
Tips staan op internet.

hmm. ik zou dan geen cadeautje kopen denk ik. :’) of gewoon een mooie kaart met een felicitatie en dat je hem nog 1 cadeau tegoed hebt

Twee euroknallers bij de mac.

Zat ik ookal aan te denken ahaha

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wat-kan-ik-als-cadeau-kopen-voor-2-euro-276711.0.html

misschien kun je zelf iets maken. Want als je iets voor 2 euro koopt ziet het er al snel goedkoop uit.

Ik zou een waardebon maken.

Bijv. voor een keertje samen lunchen ofzo.
Dan hoef je nu geen geld uit te geven en kun je jezelf tegen die tijd een leuk cadeau veroorloven, die lunch dus.

Of je leent geld om een fatsoenlijk cadeau te kopen,
of je stelt t uit en koopt dus een kaart met een soort waardebon voor cadeau/random activiteit

Erg lekker maar… ik denk niet dat ze er blij mee wordt … Tis me tante :slightly_smiling_face:

Misschien iets bij de xenos? Daar hebben ze vaak wel kleine leuke prulletjes.

Koop 2 gastendoekjes bij de action
En vouw daarvan een cakje
Tips staan op internet.
[/quote]

… Jaa… maar ik heb wat tips gekregen van (tis me tante) haar nicht … (dus mijn nicht) en … ze is zwanger dus baby kleertjes :slightly_smiling_face: maar ik heb maar 2 euro :pensive:

dus ik d8
zelf een bon maken om een photoshoot te krijgen (door mij)
en een chocolade (bijvoorbeeld die grote doosjes van Milka)
dan heb ik nog ongever 1 euro over voor een kaart :slightly_smiling_face:)

maar tips van jullie is nog altijd goed … dus meeer tipppss!!!

hahaha, quote-van-de-dag

Ik zou een kaart kopen en een cadeau later doen.

Wel leuk ja :slightly_smiling_face: .maar. euhmm… er is een probleem …
ik ben 12 jaar … en ik mag niet naar de xenos… alleen .
me stiefmoeder/vader gaan me echt niet brengen want ze hebben problemen met me moederkant!

Wel een goeie idee. maar :frowning_face:( ik wil het toch ECHT op haar verjaardag geven :slightly_smiling_face: (24-07)

tot nu … heb ik geen idee gekregen door jullie tips :pensive: pleassee moree !! :bored:

en … nu ik het zie ben ik beniieuwd…
is dees poppetje die andere aan het je-weet-wellen?? :sex: [font=Verdana]

Ja ze zijn aan het wip wappen ^

Koop een dummie of ander boekje met lege bladzijdes en zet op de ene blz ‘plak hier de leukste foto met je familie’, de volgnede ‘schrijf hier de mooiste herinnering met je vrienden’ en meer van dat soort dingen op de volgende bladzijdes en versier de voorkant

Een dummie haal je bij de action voor een paar euro.