wat kan een dun meisje best niet/wel dragen?

Veel laagjes helpt denk ik wel.
In ieder geval geen hele wijde dingen, want als je al dun bent dan verzuip je erin en dan geeft dat een heel bizar effect en ook zie je dan ‘‘dat het niet past’’ omdat je te dun bent zegmaar. Wat een vage uitleg zeg, ik hoop dat je het snapt.

&ik weet niet hóe dun je bent of je benen zijn, maar als je echt superdunne benen hebt zou ik geen skinny aandoen.

Misschien zijn glansleggings ook wel een idee.
Want als je een glanslegging aanhebt lijken je benen dikker dan dat ze zijn.

Hopelijk heb je er iets aan!

Oh en inderdaad zoals hierboven genoemd was!
geen V-hals!

de v-hals benadrukt de borst en als je niets hebt is dat echt niet mooi.
Als je veel hebt is het juist nodig vaak, omdat het je borsten minder groot laat lijken.
Dus heb je niets, dan lijkt het nog minder dan niets.

Rokjes met ruffles of laagjes in ieder geval
daar zie je niet iemands kontvormen gelijk in

streepjes maken ook heel erg dun

Niet te strakke broeken & shirtjes dragen

ik draag alles wat ik juist niet moet dragen geloof ik hahahahahahha

Ik zou gewoon dragen wat je zelf leuk vind.
Gewoon goed kijken of het je staat.

ga naar de mc donalds!

grapje, ik ben ook dun maar k draag gwn wat ik wil hoor
zolang je je er maar goed in voelt
xxx

Ik heb ook hetzelfde als jou, alleen ben ik best wel lang. En draag juist wel strakke kleren
mijn vriend zegt ook; iedereen mag toch zien dat je dun bent x’D
dus tja, geen wijde kleren dragen miss? ;p

wil niet vervelend zijn maar dat is juist voor meiden die klein zijn… en wat “dikker” skinny vind ik juist voor dunnere meiden alleen ze moeten het dus juist goed combineren…

ik heb is een hele dikke vrouw in een skinny gezien dat is echt slecht :nauseated_face:

HAHAHAHA ! nee

Van drukke leggings met (bloemen)print lijken je benen in ieder geval niet dunner.

Draag gewoon wat je leuk vindt.

Wees er trots op :relieved:

Ik heb een keer ‘officiele kledingtips’ gehad en toen werd er juist wel gezegd vhals. Terwijl ik ongeveer hetzelfde als de ts ben. Behalve dan dat ik 1.80+ ben.

Een V-hals doet borsten juist groter lijken en een ronde hals kleiner. Ik heb heel dunne armen, maar brede schouder en ik lijk alleen in evenwicht wanneer ik T-shirtjes draag, misschien een tip?

Ah als je je maar goed voelt kan alles wel.
Alleen ik ehb het probleem er nog bij dat ik ook nog byna 1.80 ben haha, als je dan een kleinere maat hebt omdat het anders te klein is dan is het weer veelste kort!

http://files.hm.com/media/products/825/DXL825_75032_16028_08_2754.jpg

Dit vind ik bij mezelf altijd leuk staan, en veel laagjes!

Ik heb het probleem ook, ik ben 1.62 ofzo, dun en best brede schouders, kleine borsten, kleine kont, terwijl mijn armen en benen juist weer dun zijn.

vooral gééén skinny’s dragen, ziete r verschrikkelijk uit met heel dunnen benen…
en ik zouz eggen vooral veel ‘bloezende’/poffende dingetjes, zoals topjes en shirts die onderaan een beetje poffen.
en zowieso geen überstrakke kleding, wantd an valt het nog meer op.

geen shorts want als je niet echt gespierde of "volle"beneb hebt zien je benen er echt uit als een paar kippen pootjes XD
idd zoals hiert al vaker is gezegd: pof blousjes

heb ik ook :confused: echt stront vervelend.