wat kan een dun meisje best niet/wel dragen?

Wat kan je als dun (denk: hele fijne ledematen, weinig boobies en weinig kont, etc…) meisje best dragen? Ik ben niet erg groot, dus het is niet dat ik eruit zie als een van die modellen die alles aan kunnen doen en er geweeeeldig uitzien… Zijn kleedjes, rokjes, shorts, hakken, … not done op dunne meisjes? Kledingtips gewenst ; )
(Ik heb via de zoekfunctie al gecheckt, maar vond niet meteen iets, dus sorry als er toch al een topic was…)

Ehm, zeker geen V-hals. Verder weet ik het eigenlijk ook niet echt…

same problem here.

Ik zou zeggen, kijk eens op lookbook.nu , daar zijn ook best veel meiden die dun zijn, vind ik dan. (:

heb ik geen last van dus geen tips van mij.

geen strakke shirts…
ik draag voornamelijk losvallende tops…

Je kan alles dragen wat je wilt. Vind ik.
Maar als je het minder wil laten opvallen…
geen v-hals en geen legging als broek dragen.

ik heb 't ook…
en sommige zeggen dat ik anorexia heb, dusja das echt kut. :S

heb ik ook last van!!
maar ik draag altijd v hals :blush:

door hele losvallende tops lijk je alleen nog maar kleiner en smaller vind ik dan.

hakken → je benen lijken dunner.
Geen wijde kleding, je lijkt daar dunner in.
Probeer t-shirtjes aan te doen, geen tanktopjes.
Geen skinny jeans, wel bootcut.

En dit is volgens mij de slechtste tip ooit; je lijkt dikker wanneer je te strakke kleding draagt

Legging/skinny jeans met Uggs, lelijk en je ziet er ook nog uit alsof je kippenpootjes hebt. Sowieso geen Uggs in ieder geval, want dan zijn je benen echt 10x dunner

ik draag juist wel iets wijdvallende shirtjes, strak laat juist heel goed je postuur zien zegmaar, of je nu dik of dun bent.

Wijd valt een beetje om je heen dus is het moeilijker te zien of je nou heel dun bent of niet.

laagjes kleding dragen

Inderdaad veeel laagjes en kijk bij 't “Wat heb je vandaag aan?”-topic; bijvoorbeld leCHATNOIR; ik vind dat ze dr erg leuk uitziet maar ze is ook best dun. (Waar ik onwijs jaloers op kan zijn, hoor!)
En tja, soms gewoon aandoen wat je wilt ook al lijk je er dan wel dun in… Who cares? :slightly_smiling_face: X

daar heb ik ook last van, vooral omdat ik ook hele smalle heupen heb…

Ja, zoals al eerder gezegt is: je moet naar het ‘Wat heb jij vandaag aan’ topic gaan en dan bij leCHATNOIR kijken, ik vind dat zij zich echt superleuk kleedt, en dat ze echt een mooi figuur heeft, ze is wel dun enzo, maar ze ziet er wel altijd heel leuk uit.

-Veel laagjes
-In een broek lijk je dikker dan in een jurkje
-Lichte kleuren > zwart slankt af
-Hakken kan best, maar je lijkt wel slanker (maar als je kleiner bent is t leuk!)
-Geen UGGS
-Geen V-hals maar juist een hals die wat hoger dicht is.
-Ken je die blousjes die onder zo ‘poffen’ ? Ik denk dat dit ook wel mooi is.

Wees blij dat je dun bent ! Dun is suuper mooi.

Dus lekkere strakke kleren dragen en hakken kunne altijd :grinning:

boothals shirtjes.
Lijk je in de shouders ietsjes breder door en daardoor lijkt je lichaam beter in verhouding!

Iedereen al bedankt voor de tips!