wat kan dit zijn...

Ik heb al een paar weken lang last van rare plekken op mijn handen. Het is heel ribbelig en er zitten witte droge velletjes op mijn vingers en handpalmen. Ik ben al naar de dokter geweest en die heeft iets voor eczeem gegeven alleen dit werkt na 3 weken lang nog niet. Heeft iemand dit eerder gehad en weet iemand wat ik kan doen? Ik voel me er erg ongemakkelijk bij. Ik gebruik nu een vette crème, hierdoor zie je het minder maar ik wil het wel graag weg hebben.

Xx

Worden je handen toevallig vaak nat? Door zwemmen of het dragen van handschoenen waardoor je handen gaan zweten? Want dan zou het daar nog wel eens door kunnen komen.

Vervelend :frowning_face: Ik had ook een tijd eczeem op mijn ogen, kreeg er ook een creme van de dokter maar die hielp niet. Heb na een tijdje biodermal p-c-l-e creme gekocht en die werkt wel heel goed!

nee, ik douche 1 keer per dag maar verder worden mijn handen niet vaak nat.

Psoriasis? Laat het eens checken door de dermatoloog.

dankjewel, ik zal kijken of ik dat kan vinden.

Ik had ook last van zoiets, maar toen ik op vakantie ging naar Egypte voor een week was het opeens helemaal weg, daarna is het nooit meer teruggekomen. Heb geen idee wat het was, maar bij mij hielp ook niets.