wat kan dit betekenen?

heemeiden, ik moet even mijn verhaal kwijt. mijn moeder heeft een vriend sinds een paar maanden, en elke keer als ik naar huis word gebracht met mams dan krijg ik de tranen in me ogen, soms moet ik echt huilen. ik zorg er dan wel voor dat hun het niet zien. ook heeft hij 3 kinderen, twee dochters en één zoon. maar die twee dochters komen niet bij die vader, want er is wat gebeurd enzo, lang verhaal. en ik heb een hele goede band met die zoon, alleen die zoon is 2/3 jaar jonger dan mij. en die band met die zoon is echt heeeeeeél close. we hebben ook gezoend, en ik vond hem leuk. nu ook wel maar het kan denk ik toch niks worden, hij is misschien te jong? maar wat kan dit nou betekenen, dat ik die zoon zo erg mis? elke dag voel ik me niet zo happy, en ik mis hem echt elke dag. ik zie hem elk weekend, en ja. wie weet wat dit betekent?

please let me know.
ik wil graag weten, zodat ik
er mee kan omgaan enzo!
bedankt, liefsxx

Nou, ik denk dat je het antwoord zelf wel hebt gegeven. Je bent verliefd op hem, dat is duidelijk. Maar je weet dat het niets kan worden, en natuurlijk wordt je daar verdrietig van. Gewoon door gaan, en misschien wat afstand nemen van die zoon. En misschien een andere jongens ontmoeten? :slightly_smiling_face:

Waarschijnlijk ben je gewoon verliefd. Je mist hem, denkt aan hem.
En hij is geen broer ofzo, want hij is geen kind van je moeder. Dus je kan gewoon een relatie met hem beginnen. En dat hij 2/3 jaar jonger is, maakt toch niet zoveel uit? Tenzij je er echt mee zit.

over 't leeftijdsverschil, we zitten op 1 lijn.
en we kloten met elkaar, we zijn close zoals ik al zei.
maar normaal als ik verliefd ben, dan mis ik die jongen niet zo erg…

You’re in love. (:

Hmm. Als ik verliefd ben dan mis ik diegene juist heel erg hoor. :slightly_smiling_face:
Volgens mij ben je verliefd. Maar is het anders dan andere keren… Hem missen hoort ook bij verliefdheid hoor. :wink: :slightly_smiling_face:

ja ik merk wel dat ik veel naar hem kijk, en als hij mij aan raakt, als is het maar met 1vingertopje dan gloei ik helemaal van binnen. maar dat ik hem zo erg mis? hoort dat nou echt bij het verliefd zijn? want ik mis hem echt, ik weet gewoon dat ik niet zonder hem kan. en elke zondagavond dan voel ik me klote, omdat ik weet dat hij naar zijn moeder gaat en mijn mams en ik naar mijn eigen huis (ze wonen nog niet bij elkaar)

Ja, hem missen hoort echt bij verliefdheid. Waarschijnlijk heb je bij andere liefdes die gevoelens niet gehad. Maar misschien is hij anders? Maar de meeste gevallen komt hem missen echt voor bij verliefdheid.
Je bent in love. :slightly_smiling_face:

okee hihi. maar wat houd dat missen nog meer in dan?

Dat je hem het liefst altijd bij je wil hebben. :slightly_smiling_face:
Of bedoel je dat niet?

ik weet niet. want ik vind het echt apart dat ik dit missing-part nooit bij andere jongens heb gehad.

Misschien was je voor die jongen niet verliefd en vond je die jongens gewoon leuk.
Verliefdheid is nog een andere gradatie en dan ga je missen :wink:

okee, dat kan het ook zijn ja! (:

Zorg wel dat je er zeker van bent dat hij hetzelfde voelt he, voor je wat meer onderneemt. Want dat kan wel eens tot problemen leiden in jullie familie.

hihi, je hebt gelijk.
ohja, er schiet me nog wat te binnen.
ik had een tijdje dat ik met C. msnde,
en N. zegt ook steeds met je C.
wat kan dit betekenen? want N. weet dat
ik C. niet leuk vind. jaloers? ofso?

N = is de jongen die ik nu leuk vind, de zoon van de vriend van me moeder
C = is gewoon een vriend

Kan zijn. Praat er gewoon eens met hem over.

hmm, ja ik wil dat op zich wel doen, maar dan wel op een goed moment zeg maar, maar weet ik niet hoe ik er over moet beginnen enzo :blush:

Een ding; leeftijd zeg écht niets…
Ik heb daar ook altijd problemen mee gehad. Op m’n 14e kon ik natuurlijk niet een jongen van 26 leuk vinden, toch?
Maar daar draait het niet om, want; leeftijd zegt niet altijd hoe oud je bent.
Ik heb vriendinnen van 19 die zich gedragen als 15, ook zijn er vriendinnen die 16 zijn en zich gedragen als een 20 jarige.
Ik zou absoluut niet afknappen of iets op leeftijd. Boeit het wat de omgeving ervan vind, in de meeste gevallen zijn mensen jaloers omdat ze zelf geen liefde kunnen vinden

@eabfashion, nee leeftijd boeit ook niet vind ik…