Wat kan dan?

Hey allemaal,

Ik heb een vraagje ik en m’n vriendje willen eigenlijk met elkaar naar bed maar omdat we daar te jong voor zijn (13 en 14) doen we dat nog niet wat zit er tussen zoenen en sex in wat we kunnen doen?

-XXX-

Hand/mond werk.

iets waar je goed bij voelt,je moet geen dingen doen
waar later achteraf spijt van krijgt doe wat jou het het beste lijkt.

je zou op zich gewoon naar bed kunnen want er is geen bepaalde leeftijd voor seks en anders hand en mond werk ja

persoonlijk zou ik er inderdaad even mee wachten tot jullie iets ouder zijn. tussenin zoenen en seks heb je dingen als hand en mondwerk, of elkaar strelen. mocht je toch besluiten om het te gaan doen zorg dan dat je een condoom gebruikt en/of je aan de pil bent.

13 en 14, whut.
Toen speelde ik nog paardje in de voortuin.
Als je niet eens weet wat er voor zit, zou ik maar gewoon even een jaar of 2 hiermee wachten. Ik denk niet dat je je als 13/14 jarige bezig moet houden met seks.

Ik vraag me af of je ook niet te jong bent voor dingen die tussen zoenen en sex zitten als wij jou moeten vertellen wat dat is…

Ik vind 13 en 14 nog wat vroeg, maar als jullie echt al seks willen hebben dan is het super belangrijk om een condoom te gebruiken!!! Als je er toch te zenuwachtig van wordt, dan zou ik elkaar eerst eens bevredigen met hand en mond werk (vingeren, aftrekken, pijpen, beffen)

Het feit dat je niet weet wat tussen en zoenen en seks in zit betekent dat je er duidelijk nog niet klaar voor bent. Educate yourself.

Ik vind 13 echt heeeeeeeel jong en vind absoluut niet dat wij je daar tips voor moeten geven.

uhm… als je niet weet wat ertussen zit moet je zeker geen seks hebben… waarom wil je van zoenen gelijk naar seks gaan?

Ik ga precies hetzelfde antwoord geven dat ik eerder in een topic van je gaf:

+ ook uit topics die je in juni hebt gestart (http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/omg-323829.msg276992716.html#msg276992716, http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/-324019.msg277000990.html#msg277000990) blijkt dat jullie nog lang niet klaar zijn voor seks.

Aan de hand van alle bewijzen van Phaedra, lijk je me er nog niet klaar voor. Je schrijft dat jij en je vriendje het beiden willen, maar is dat echt zo? Je hebt nog tijd zat om seks te hebben en die dingen allemaal te ontdekken, maar dat hoeft echt nu nog niet. Geniet ervan dat je als 13 jarige een vriendje hebt, niet heel veel mensen hebben een relatie op 13, maar het kan heel fijn zijn. Als ik jou was zou ik nog genieten van je maagd zijn, het is tenslotte iets dat je nooit meer terug kan krijgen. Je zou misschien spijt kunnen hebben en dan kan je het jezelf misschien niet vergeven. Het kan natuurlijk wel leuk zijn en heel positief verlopen. Natuurlijk moet jij beslissen waar je klaar voor bent en wat je wil doen, maar ik zou het echt nog wat tijd geven en goed nadenken over wat je echt wil.

Persoonlijk vind ik je nog te jong om hier mee bezig te zijn! Weet je honded procent zeker dat je op z’n jonge leeftijd door deze jongen (je vriendje) ontmaagd wil worden. Dit is een ervaring die je maar een keer gaat mee maken, en aangezien je nog zo jong bent heb je nog genoeg tijd! Mijn eerste zoen was pas toen ik zestien was en mijn eerste echte seksuele ervaring eind achtien. Ik zeg niet dat je tot deze leeftijd moet wachten, maar geef je een indicatie. Ik ben tevens nu nog steeds samen met deze jongen.
Wat je zou kunnenn doen voordat je echt tot seks overgaat is hand en mond werk, Denk aan hem aftrekken of pijpen en hij zou jou kunnen vingeren of beffen. Al ik zeg het nog een keer vind ik je hier echt nog wel heel erg jong voor.Wanneer je over gaat tot de echte seks gebruik dan alsjeblieft voorbehoeds middelen (condoom en eventueel ook de pil). Seks is liefde en erg fijn maar ga ik ook verantwoord mee om zodat je niet over negen maanden een verrassing te wachten staat!

Knuffelen, strelen en vingeren en aftrekken.

Dit inderdaad.