wat kan allemaal?

heey mensen

ik heb een vraagje…
ik ben 14 en ben nu wel een beetje aan de leeftijd gekomen dat ik geintereseert raak in seks.
en ik heb ook al wat uitgeprobeerd, ik heb mezelf 1 keer gevingert en kijk af en toe seksfilmpjes en dan ga ik met mijn knuffel spelen,
maar toen ik die ene keer vingerde, kwam er bloed uit… en ik ben al wel tijdje ongesteld.
maar ik vraag me af hoe dat komt en of het slecht is…

en vraag 2 is:
wat kun je allemaal in je vagina doen behalve je vingers, wat niet slecht ik en wat je niet hoeft te kopen dus gwn in huis hebt…? :flushed:

xjesss :flushed:

Komkommer, knakworst, deo-bus, borstel, stok, pen, courgette, waterflesje :hammer:

iemand anders zijn vingers :smirk:

Je kat.

Gezellig.

die is heel erg ziek,
leuke reactie -,-

een schaar

Je kunt gewoon beter geen dingen gebruiken die er niet voor gebruikt zijn. De achterkant van een tandenborstel kan wel, maar dat vond ik persoonlijk alleen vervelend. Maar je vingers werken ook.

Btw, als je vingerd, doe je dan alleen je vingers er in? Probeer een keer je clitoris te stimuleren.

En hier wat inspiratie met dingen die je kunt proberen: http://partyflock.nl/topic/1046475:Lijst_Masturbatie_Technieken_voor_Vrouwen.html

En je eerste vraag: Misschien je maagdenvlies gebroken? Ligt er aan wat voor bloed het was, en of het veel was. (En als je jezelf hebt gevingerd terwijl je ongesteld was, ja dan is het je ongesteldheid.)

Dit is een echte aanrader :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Nee seriously, niet doen :’)

Je kan beter niets anders erin stoppen want je kunt infecties krijgen door dingen.
Mocht je het wel doen gebruik dan idd iets wat hard en schoon is, bijvoorbeeld een gewassen komkommer, zonder open plekjes op de schil of zand oid.

Ik denk dat je beter geen huis, tuin of keuken dingen er in kunt stoppen… Deze zijn er niet voor gemaakt. Beetje beschamend als iets afbreekt en je bv met een stuk komkommer in je kut naar de dokter moet. Als je er toch perse iets in wilt stoppen koop dan een dildo ofzo.

Ik raad het ten strengste af om huis- tuin- en keukenspullen in je vagina te duwen. Het levert niks op dan narigheid. Ik heb wel eens een verhaal gehoord over iemand met een deodop in d’r poes die er niet uit wilde, of eenzelfde soort verhaal van een jongen met een potlood in z’n kont. Leuk voor de mensen op de eerste hulp.

Als je niks durft te kopen, hou het dan bij je vingers. Als je uitgekeken bent op je vingers, een vibrator/dildo hoeft niet duur te zijn. Je kunt een hele leuke vinden voor minder dan €10.

Je kan beter attributen welke ervoor gemaakt zijn.
Via bijv. wilie.nl kan je heel goedkoop en discreet bestellen :wink:.

Seksvragen topic.