Ik moet voor maandag een boekverslag lezen met reacties van anderen over het boek. (: als je het boek gelezen hebt. zou ik het fijn vinden dat je hier je reactie onder plaatst met je naam. x) alsvast bedankt.
Indrukwekkend (:
Ook makkelijk om in het verhaal te komen (dus goed geschreven, karakters van de mensen is goed beschreven enzo)
Aletta
Wel indrukwekkend verhaal, maar ik vond het te kinderlijk geschreven. Meer iets voor tieners en niet voor jong-volwassenen
Simone
Echt een mooi boek! Ik ging er echt van nadenken: wat zal ik op mijn lijstje neerzetten als ik te horen kreeg dat ik over een jaar zou doodgaan?
Het is mooi beschreven, en ook al zit je niet in zo’n situatie, je begrijpt haar wel.
Denise
Ik vond het ook een mooi en indrukwekkend boek, al is het wel een tijd geleden dat ik hem gelezen heb. Ook ik vind dat het boek meer voor tieners geschreven is, maar je komt wel makkelijk in het verhaal.
(Ik heb hem trouwens te koop staan op Marktplaats. Iemand interesse? )
Ik wil het boek echt nog heel erg graag lezen. Lijkt me een heel indrukwekkend boek.
Liset
dankjewel allemaaal.
ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. ik weet niet meer zo goed waarom.
Ik vond het idee achter het boek goed, maar het boek zelf vond ik nogal vreemd geschreven. Het was niet echt logisch maar ook weer niet zo apart dat het daardoor interessant bleef. Ik zou het niet nog een keer lezen.
Dana
In het begin vond ik hem heel leuk maar verder vond ik het tegenvallen.
Ik heb er verschillende dingen over gehoord, ben wel benieuwd geworden.
Ik zou het graag willen lezen (:
Tess
Ik had het boek mooier verwacht, ik vond het einde ook een beetje raar…
Maar hij is wel aan te raden
Darcy
Het heet ‘voor dat ik doodga’.
Maar ik vond hem heel mooi enzo, maar huilen deed ik er niet om. Toch vind ik Jenny Downham een geweldige schrijfster.
Jessica :"D
Ik vond het een supermooi boek. Toen ik het las was ik ongeveer even oud als het meisje en alles in haar gedachte en belevingswereld klopte met die van mij. Het ontroerde me en het deed me nadenken over de dood.
Vond het einde wel het minste van het hele boek.
Iris
Mooi boek, maar af en toe had ik het gevoel dat er stukken misten tussen de hoofdstukken in.
Eerlijk gezegd pakte het boek mij totaal niet in het begin, halverwege begon ik er pas in te komen. Het verhaal op zichzelf boeide mij, maar het boek was ik al vrij snel weer vergeten.
Tessa, 16 jaar (hoe toevallig)
Ik vond het einde heel mooi, hoe ze dood gaat is prachtig beschreven. Ik moest echt huilen.