wat je ook al niet moet doen voor een jongen.

Wat moet je dan? zegt Tessa. je denkt toch zeker niet dat ik op me knieen ga smeken bij je?
Lucas kijkt om naar zijn vrienden en begint dan hard te lachen.
het begon allemaal toen Tessa 17 jaar oud was en in de 1e van MBO zat.
ze leerde voor kapster en ze bewonderde veel jongens uit het leger.
haar broer Michel zit in het leger en heeft veel vrienden daar en daarom kijkt ze vaak naar wat ze doen.
de jongens keken nooit anders naar haar dan dat ze ‘het zusje van Michel’ was.
dat vond ze heel jammer, want ze vond 1 speciale jongen leuk.
met haar vriendinnen ging ze altijd bij hem kijken en dan wist ze precies wat ze wou, een glimp ontvangen van die ene leuke jongen. hij heet Lucas en ze is smoor op hem.
vorige week woensdag was ze naar de kant van het leger gegaan met haar vriendinnen, ze wou net als altijd een glimp opvangen van Lucas.
ze had hem horen praten met haar broer over hoe geweldig hij kapsters vind. en laat Tessa nou net voor kapster leren.
maar ze merkte er nooit wat van omdat Lucas altijd raar tegen haar doet.
ze kwam weer kijken en het leger jongens hadden net oefening ladder klimmen.
en daar zag ze hem, hij stroopte zijn mouwen op, ze keek naar zijn gespierde bovenarmen, en hij klom omhoog. Mijn Held, zuchte Tessa. Lisa de vriendin van Tessa, begon te lachen… hoe kun je nou zo smoor verliefd zijn op een jongen die je niet ziet staan? kan me niet schelen zegt tessa, ik vind hem nou eenmaal geweldig. Michel kwam aanrennen. Hee zus, wat doe je? Lisa: nou dat zie je toch tessa is aan het zwijmelen van Lucas. Tessa gaf Lisa een stomp. doe normaal kind, dat hoeft hij niet te weten. ahh dus mijn kleine ieniemieniezusje is verliefd?:grinning:
en bedankt zei tessa
michel ging weer weg en tessa en lisa liepen weg.
toen werden ze geroepen. tot tessa’s verbazing was het Lucas.
Hee ik geef van het weekend een feest, komen jullie ook?
Tessa: wat voor feest?
Lucas: gewoon een mega groot feest ik ben alleen thuis dit weekend.
Lisa: lijkt ons leuk.
Lucas: Mooi, dan zie ik jullie zaterdag om 9 uur., Tessa doe je wel wat leuks aan want dit kan niet he?
Tessa keek naar haar kleren en kreeg een rood hoofd.
wat is hier mis mee? dacht ze.
Lisa: ach hij zit je te plagen ik vind het wel lachen haha en we hebben nog 4 dagen om te shoppen. kom op hij gaat het zeker leuk vinden.
Tessa en Lisa gingen naar het winkelcentrum om iets leuks te kopen.
en ze slaagden dan ook voor een leuk jurkje maar wat tessa niet wist is dat lisa ook een leuk jurkje had gekocht.
zullen we nog leuke schoenen er bij kopen vroeg lisa.
Ja laten we dat doen stemde tessa toe.
ze liepen naar de schoenenwinkel en slaagden dan ook, voor tessa een paar leuke roze pumps en voor Lisa leuke laarsjes met een sleehak.
geweldig dat shoppen! je beurt er altijd wat van op. zei lisa.
zaterdagavond was het dan zover. lisa kwam Tessa ophalen en ze vond het geweldig hoe ze eruitzag. maar tessa vond het raar dat ze het jurkje van lisa nog nooit had gezien.
Lisa: Ja die heb ik gekocht toen jij aan het passen was.
Tessa: maar je ziet er ook heel leuk uit hoor.
Michel kwam ook naar beneden, zo wat zien jullie er uit… gaan jullie stappen?
Tessa: nee we gaan naar het feest van Lucas.
Michel: dat meen je niet?
Lisa: Jawel, we hebben een uitnodiging van hem gekregen.
tessa: Mogen we met jou meerijden?
Michel: Nou als het dan echt zo is, okee kom maar mee dan.
aangekomen op het feest, het was al erg druk.
het hele huis was omsingeld door scooters, mensen, fietsen en auto’s.
je kon zien dat Lucas een populaire jongen was.
het was een knap feest met allemaal harde muziek.
Lisa en tessa liepen naar binnen, maar door de drukte was lisa al weg.
tessa wist niet wat ze zag.
allemaal jongens en meisjes op de tafels, het was er een grote bende, jongens en meisjes lagen met elkaar te zoenen, er liep een dronken gast rond. ze wist niet waar ze moest beginnen. dus liep ze maar naar de keuken om te kijken of ze lisa of michel kon vinden.
ze vond na een tijdje lisa, zoenend met Lucas bij het zwembad.
ze zag hoe hij over haar borsten vreef, hoe hij haar aanraakte, hoe zij hem door zijn haar woelde. ze wist niet wat ze moest doen.
er kwam een zwart beeld voor haar ogen en voor ze het wist lagen Lucas en Lisa in het water.
had zij dat gedaan? ze wist het even niet meer dus rende ze huilend weg, hoe kon ze? haar beste vriendin? met de jongen die zij al een lange tijd leuk vond. ze haatte lisa, ze haatte Lucas, ze haatte het stomme feest.
onderweg viel ze 2 x op die stomme hakken. ze waren ook veelste hoog voor haar. Tessa had een schaafwond op haar knie. de pijn doordringde haar hele been, maar het kon haar niet schelen, ze moest naar huis.
thuis rende ze meteen naar haar kamer en haar moeder kwam even bij haar kijken. mam: hee meid ben je al terug? waar is lisa?
Tessa: dat kan me niet schelen ik wil slapen.
Mam: heb je bloed? en waarom huil je? wat is er gebeurd?
Tessa: niks, er is niks gebeurd ik wil nu slapen ga weg.
ze trok de dekens over haar hoofd en wilde even helemaal niet getroost worden…
ze huilde omdat lisa wist dat ze Lucas leuk vond.
ze viel in een diepe slaap en droomde over wat er gebeurd was.
de volgende dag werd ze wakker. haar knie deed nog wel pijn, en ze had haar jurkje nog aan… toen herinnerde ze zich wat er was gebeurd.
tessa keek op haar mobiel en zag dat ze 20 oproepen gemist had. en 2 berichtjes.
ze las ze. het was lisa. ze was kwaad omdat tessa haar voor schut had gezet en haar nieuwe kleren had geruineerd. het kon haar niet schelen, ze moest naar lucas toe. ze kleedde haar om, ontbeet snel, en fietste naar het huis van lucas.
ze liep achterom omdat ze wist dat daar altijd een deur openstond. dat had michel wel eens gezegd.
ze liep naar binnen en en was een grote rot bende. er lagen nog wat jongens en meiden op de grond en op de bank. ze zag lucas liggen en liep naar hem toe…
ze maakte hem wakker en hij vroeg wat ze er deed?
tessa: je moet naar me luisteren… ik wou je niet in het zwembad gooien het spijt me…
lucas: ach donder op, je hebt me hele outfit vernield.
een paar vrienden gingen ook staan en begonnen te lachen,
bied je excuus aan kind!
Tessa: sorry
Lucas: ja daaag op een goeie normale manier…
tessa": ik zei toch sorry
Lucas: beter! dit accepteer ik niet.
tessa: wat moet je dan? je denkt toch niet dat ik op me knieen ga smeken bij je?
lucas kijkt om naar zijn vrienden en begint hard te lachen.

zo dat was het voor vandaag… vertel ff hoe jullie het vonden! thnx

ik heb het nog niet helemaal gelezen, maar let alsjeblieft op je hoofdletters & waar je punten en komma’s zet.

Kun je niet beter doen:

‘Ik zei toch sorry’, zei Tessa.

Dat is wat beterder. Leuk!

Ik heb het inderdaad ook niet gelezen, het is al gelijk een grote lap tekst, je kan beter met witregels werken. Let inderdaad goed op je interpunctie.

oke bewerk hem wel even :wink: