Wat je nog wil weten van een mede-gser.

Heel simpel, zeg hier alles wat je nog zou willen weten over een specifieke gser. Dus niet in het algemeen, maar echt over iemand. Op die manier kan je vraag misschien ook nog beantwoord worden :wink:

Ik wil weten hoe Sametattoos er uit ziet.
En waar Feather woont.

Right back at ya :grinning_face_with_smiling_eyes:
Terwijl ik toch al wel eens fotos in wwjneek heb geplaatst.
Ik ben ook heel benieuwd hoe naughtysmiles er uit ziet. En Infa. Ookal heb ik die hoop inmiddels opgegeven :grinning_face_with_smiling_eyes:

Lellebel, ik ook al paar keer :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ohja, en ik wil alle tattoo’s van Cherryblossoms weten. Het zijn er zo veel maar tot zover bekend bij mij zijn ze allemaal zo mooi.

Ik zou willen weten hoe Garapoes eruit ziet. En of TheBullshitman ook zo grappig is in het echt als hier op GS :’)

Leuk topic :slightly_smiling_face:

ik ben benieuwd hoe Henk eruit ziet en hoe Sourire uitziet

Gezellig topic.

Kan me niks bedenken behalve dat ik wel zou willen weten hoe iedereen in de wwjneek eruit ziet.

Ik zou wel willen weten hoe BridCheeta en Mephobia eruitzien.

Ik ben benieuwd naar Noa’s aankopen van zaterdag.

Ik wil weten hoe het met feather en haar date/crush/scharrel gaat

hjb

Er zweeft ergens een foto van mij rond! :astonished: ik ga zoeken!

Van sommige mensen ben ik benieuwd hoe hun persoonlijkheid in het echt zou zijn.

Ik wil weten hoe leuk Irresistible, Dustbowldance, Fireside, Pinkspecter, Vivre, Ridere (ook al heb ik d’r al gemeet maar dat was 1x), Retestrak, Silentstorm, Eeyore, Sunshine, Disaronno, Pantouffle, instaGLAM en Megane in het echt zijn.

En ik ben wel benieuwd hoe Rosedaley, Voldemort, Eloq & Incognito er uit zien

hahah, ooit zal er een dag zijn dat ik hier een foto post, maar ik heb geen leuke foto’s dus dat is meer het probleem :’) ik ben toch niet echt anoniem meer hier

ik ben heel benieuwd hoe happily er uit ziet

Ik wil weten hoe iedereen eruit ziet want praten met mensen zonder gezicht is raar.
En ik wil weten hoe groot/klein instaGLAM is.

MAG IK EVEN HEEL HARD GILLEN EN HUILEN EN KRIJSEN !?!?!
VERDOMME TREIN,WAAR STA IK !?!?!??!?!?!?
*Huilt zich in slaap*.

Ik ben wel benieuwd hoe Ability eruit ziet :wink:

ja gvd dat is het nadeel van lijstjes
ik vergeet mensen

maar lieve dreamer ik wil ook weten hoe leuk jij bent in het echt, heel graag :grinning:

ik wil weten hoe coccolare en dynareas (hoe de fuck schrijf je dat, die met de blauwe icon met vrouw met witte haren) eruit zien