Wat je je vriend niet durft te vragen tijdens de seks..

In het begin van mijn relatie met mijn huidige vriendje was ik best verlegen en durfde zeker niet zoveel initiatief te nemen. Dit betekende dus ook dat ik tijdens de seks niet makkelijk dingen durfde te vragen die hij bij/met mij zou doen.

Een voorbeeld uit mijn eigen situatie:
Tijdens een vrijsessie deed hij dingen met zijn vingers die ik heel fijn vond en had gelezen over orale bevrediging, maar ik durfde het hem niet te vragen. Uiteindelijk stelde hij het zelf een keertje voor en ben ik vanaf dat moment verslaafd zeg maar.

Dus vandaar mijn vraag… wat durf je niet tijdens de seks aan je vriendje of vriendinnetje te vragen…

Ik heb dat eigenlijk totaal niet haha… Van mezelf ben ik enorm verlegen en onzeker maar tijdens de seks met mijn vriend verdwijnt dat gewoon helemaal, dan ben ik enorm zelfverzekerd en durf ik alles te zeggen en doen haha

Ik was tijdens het begin van mijn relatie ook op het gebied van seksdingen echt heel terughoudend. Dat kwam ook omdat ik nog nooit met iemand seks had gehad, dus het was allemaal nieuw voor mij haha. Mijn vriend wilde er graag over praten, hoe ik tegen bepaalde dingen aanstond etc. Hij moest het echt uit mij trekken :cold_sweat: Uiteindelijk ben ik wel blij dat hij dat heeft gedaan hoor, erover praten is echt nodig.

Mijn vriend en ik hebben af en toe van die vraagsessies aan elkaar dat we elkaar alles mogen vragen, best fijn! Dus ik durf alles te vragen haha

Mijn vriend en ik hebben aan het begin van de relatie afgesproken om altijd open tegen elkaar te zijn over alles, dus ik durf hem alles te vragen, ook op dit gebied.