Wat je allemaal niet mag als je geen diepte kan zien? help please?

Ik heb hier informatie over nodig voor mijn presentatie, maar niemand lijkt het te weten:(

Kan iemand mij helpen?

google?

@ICE_COLD

ik heb in het nederlands en zelfs in het engels gegoogled vandaar dat ik een forum begin

Wikipedia ofzo… gwn op internet opzoeken of naar de bieb voor een boek? Al weet ik niet of daar wel een boek over bestaat… :blush:

@loveyouleeuwtje

er staat niet veel over diepte zien laat staan wat je niet mag doen :frowning_face:

… Jawel. Als je nou eens even normaal op google gaat zoeken, dan linkt google je door van diepte zien naar een scheel oog, heb je een scheel oog dan kan je ook geen diepte zien, dan zoek je daarop verder en dan zie je genoeg.

Ga naar een opticien en je weet het antwoord.

We zitten met twee personen te zoeken, reageer alleen als je het weet please x

haha we hebben er net een gebeld maar die wist het antwoord niet :slightly_smiling_face:

Iemand die al zijn hele leven geen diepte kan zien kan alles toch doen. Mijn moeder kan geen diepte zien en die kan gewoon tennissen, handballen, autorijden, fietsen etc. Alleen doet ze alles meer op gevoel dan met haar verstand. Gaat prima.

Dus het hangt er denk ik vanaf hoe iemand ermee om kan gaan.

we googlen ook ‘‘normaal’’ maar geen diepte kunnen zien door een afwijking is anders dan een scheel oog x

Jij had het over diepte zien, dan moet je dat erbij zetten xxxxxxx

ja je hebt gelijk haha :stuck_out_tongue: @ICExCOLD

Volgens mij is dit een typisch gevalletje ‘‘Geen zin om mijn eigen huiswerk te maken.’’

Je kan geen piloot worden en je hebt wat meer moeite om een bal te vangen.

Ik zie geen diepte en ik doe gwn alles… misschien mag je geen gevaarlijke dingen doen waar je je ogen goed voor nodig hebt of te riskante dingen als idd piloot worden of chirurg maar voor de rest volgensmij wel alles

Wat loopt iedereen hier te zeiken zeg, jeetje. Ze vraagt gewoon of iemand hier wat vanaf weet en die informatie met haar wilt delen. Wat is het probleem haha.

Ontopic; ik heb geen idee wat je allemaal niet mag, maar volgens mij mag je echt bijna alles wel?