Wat is zijn probleem?

Hoi allemaal.

Ik ben sinds oktober verliefd op een jongen.

Ongeveer 4/5 weken geleden zat hij dichtbij me bij wiskunde. Er zijn toen een paar dingen gebeurd. Ik heb zulk klein papier in de vorm van een hartje in een blokje en die viel op de grond. Normaal zou een jongen het lachend aangeven of helemaal doen alsof die de papieren heel vies vindt. Maar hij pakte ze op en gaf het met een serieus hoofd terug. Mijn vriendinnen moesten lachen en ik lachte een beetje schaapachtig met ze mee. En hij zei zo ‘‘daar hoef je je toch niet voor te schamen’’ met nog steeds een serieus hoofd. Mijn vriendinnen begonnen het steeds grappiger te vinden want die weten natuurlijk dat ik hem hartstikke leuk vind. Even later zei zo een vriendin van mij (hardop, best wel beschamend dus) ''er zit een gaatje in je broek waardoor je een klein stukje van je onderbroek ziet. En die jongen die ik leuk vind zei (weer met een serieus hoofd) ‘‘sexy toch?’’. Mijn vriendinnen moesten weer lachen, en ik moest er dit keer niet om lachen. Maar de wiskundeles was voorbij en we waren uit. Ik ging natuurlijk gelijk met mijn vriendinnen kletsen en die dachten dat ik kans had dat hij mij ook leuk vond.

Even later was ik thuis, na lang met mijn vriendinnen gekletst te hebben. Dus ik ging even mijn hyves checken. En ik schrok me dood. Die jongen die ik leuk vind zei voor de eerste keer hey tegen mij op hyves. Dus ik zeg hoi terug. Ik zeg zo ‘‘waarom chat je met me?’’. En hij deed zo een smiley die zijn tanden bloot lacht en hij ging offline. Dus ik dacht dat ik het verpest had en had besloten dat ik de volgende dag na schooltijd sorry tegen hem zou zeggen.

De volgende dag na schooltijd ga ik gelijk naar huis en hij is weer online. Dus ik zeg ‘‘hoi, sorry van die reactie van gisteren’’. En hij zegt ‘‘geeft niks hoor’’. En ik zeg ‘‘hoe is tie?’’ en hij zegt ‘‘goed, hoe is tie andersom’’. Dus we chatten nog een tijdje met elkaar met allemaal lachende smileys en zo, en ik zeg dat ik moet gaan want dat ik naar softbal moet.

Die dag daarop begon hij weer met chatten, die dag daarop was het schoolfeest en kwam hij ook naast me staan zonder iets te zeggen en die dag daarop begin ik met tegen hem te chatten. Die dag na die laatste chat heb ik ruzie met een meisje uit mijn klas op hyves (ik heb een hekel aan haar.) Want ik heb gereageerd op die jongen die ik leuk vind zijn wie wat waar (een soort ding op zijn profiel waar je kan zetten wat je doet.) En zei zegt zo bij de chat de reden waarom zei reageert op zijn wie, wat, waar. Ze vindt hem ook leuk. Ik zeg tegen haar dat ik hem ook leuk vind. En zei begint helemaal te zeggen dat hij haar volgens haar zelf leuk vindt. De volgende dag hoor ik van haar dat hij heeft gezegd dat hij haar ook leuk vind. En dat ik dat nog wel ga merken. Hij is online op hyves en begint weer eens tegen mij te chatten en hij merkt aan me dat ik verdrietig ben. En ik lieg zo tegen hem dat ik chagrijnig ben en het niet aan hem ligt. En hij zegt ‘‘pfjoeehh’’.

Die dag daarop hoor ik van iedereen uit de klas dat hij dat meisje gaat vragen. Ik werd helemaal verdrietig. Die dag daarna hebben ze met elkaar.

Dus en ik had hem ook nog toen een paar dagen geleden toen ze nog niks hadden een anonieme brief gestuurd. En ik heb die dag daarna gezegd toen ze al met elkaar hadden gezegd dat die brief van mijn kwam en niet van dat ene meisje op een privébericht bij hyves.

Maar nu snap ik helemaal niks van hem want hij heeft met haar maar hij liep eerst helemaal met mij te flirten (als dat flirten was.)

Dus help me alsjeblieft.

Xxx-jes

Anoniempje.

Dit is typisch zo’n gevalletje van ; had jij maar eerder je liefde aan hem moeten verklaren.
Je kunt nu niks doen hij is van een ander. Vergeet hem gewoon of wacht (dat is echt heel moeilijk) tot het uit is tussen hun tweeën.

Ergens heb ik ook het gevoel dat dat meisje alleen maar met hem heeft om jou een beetje te pesten. Dus denk ook niet dat deze relatie zo lang stand zal houden.

Vervelend dat het zo gelopen is!
Misschien dacht hij dat die anonieme brief van zijn ‘vriendin’ was.
En dus niet van jou.
Misschien heeft/had hij ook gevoelens voor je!
Dat meisje doet het waarschijnlijk ook om jou te plagen.
Wacht af, misschien duurt het niet lang en hebben jullie binnenkort weer zo’n gezellig gesprek!
En wacht dan niet te lang, voordat hij weer een ander heeft. :wink:

Ik had de brief gestuurd toen ze nog niet hadden.

Ik vind het wel raar dat je hem een anonieme brief stuurt terwijl je wist dat het andere meisje hem ook leuk vond. Ergens vind ik gewoon dat het je eigen schuld is, maar oké .

Ik wist toen nog niks!!!

Schrijf dan in chronologische volgorde.

wat een uber droog verhaal - doet me denken aan 10 jaar geleden .