Wat is zijn excuus?!

Hoi meiden,
Ik vind dus een jongen van school leuk. Nu volg ik een aantal lessen met hem. Ii krijg het idee dat hij mij wel ziet zitten op de een of andere manier. Ik merk en zie dat hij vaak naar me kijkt. Zelf andere mensen merken het op (zonder dat ze weten dat ik hem leuk vind) en zeggen dat hij vaak naar me kijkt. We praten niet veel met elkaar, alleen hoi als we elkaar zien. Ik ben nogal verlegen als het op jongens aan komt. Maar het blijft een beetje bij kijken en lachen. Toch had ik het idee dat hij me wel een beetje zag staan. Totdat ik hem een vriendschapsverzoek stuurde op Facebook. hij heeft het nog steeds niet geaccepteerd terwijl het al een week geleden is. Hij negeert gewoon. Wat heb ik hem aangedaan dat hij zo doet, wat is zijn excuus? Misschien overdrijf ik wel heel erg maar ik vind hem echt heel leuk en wordt een beetje gek van die onzekerheid. Ik zou willen dat ik gewoon zo spontaan was bij jongens en op ze af durfde te stappen. Maar als ik een jongen leuk vind wordt ik rood en krijg ik niks uit mn mond gestamelt.
Wat denken jullie hiervan?
Liefs

Niet zo druk over maken! Misschien zit hij wel helemaal niet zo vaak op facebook of gebruikt hij het al een tijdje niet meer maar laat hij gewoon zijn account online staan. Dat hij het niet accepteerd is nog geen nee! Als je toch nog contact met hem wil zoeken, kijk dan eens of hij instagram heeft?
Als ik jou was zou ik er wel niet te veel op hopen dat de gevoelens wederzijds zijn. Ik ken genoeg meiden die ook dachten dat een jongen hun ook wel zag zitten omdat ze vaak oogcontact hadden, maar dit hoeft nog niks te betekenen.
Ook niet zo inzitten over je verlegenheid. Uiteindelijk bij de juiste jongen verlies je al die verlegenheid en kun je gewoon jezelf zijn.