Wat is voor jou de ideale lengte?

Helloo,

Ik ben 15 jaar en ongeveer 1.76 lang. Ik weeg ongeveer 58 kilo en ben opzich wel blij met mijn lengte, al was ik liever 1,70 geweest. Sommige verklaren me voor gek als ik zeg dat ik liever kleiner was, omdat ze vinden dat ik mooie lange benen heb :’) Ik ben meestal net zo groot als jongens, en veel zijn er langer. Maar als alle jongens van mijn leeftijd straks uitgegroeid zijn ben ik waarschijnlijk wel kleiner. Verder vind ik het niet erg om boven mijn vriendinnen uit te steken, die de 1,70 niet eens halen… de meeste zijn rond de 1,65. Toch baal ik heel stiekem soms wel een beetje omdat ik zo “lang” ben.

Maar wat vinden jullie nou echt een mooie lengte voor een meisje?

Ik vind mijn 1.63 wel prima, als ik nou 10 centimeter langer of kleiner zou zijn, dat zou mn leven echt niet mooier maken ofzo. :’)

ik ben 1.73 ik vind het wel prima! :slightly_smiling_face: Ik zou liever of héél klein zijn, maar niet héél lang zoals bvb mijn moeder, die is 1.83, ik ben btw al uitgegroeid.

1.62 PERFECT ben nu 13 jaar en 1.60 ik hoop dat ik nog 2 cm groei en dan vind ik het best !

bestond er niet zo’n topic?

1m75

Ik ben blij met mijn 1.73! Niet te klein en niet te groot :slightly_smiling_face:

ik ben 1.66 en zou wel 1.70 willen zijn

Ik ben nu 1.83 meter en ik wil veeel liever 1.75 meter.

Ik ben 1.75 en wel tevreden mee (:
Misschien 2 cm er nog bij ofzo, maar als dit mijn lengte blijft hoor je mij niet zeuren hoor haha

Ik ben 167cm (najaa 166,5) en ik vind tussen de 169-172 perfect :slightly_smiling_face:

Ik was altijd ontevreden met mijn 1.68, wilde altijd 1.75 zijn, maar nu ben ik heel tevreden met mijn lengte. Staat leuk bij mijn vriendje, die meer dan een kop groter is :’)

Ik ben 1.62 en daar ben ik wel blij mee eigenlijk, misschien zou ik zelfs wel nog kleiner willen zijn. Ik vind klein zijn gewoon leuk :’)

ik ben 167, vind het wel oke (:

Een stukje groter zou wel fijn zijn. 1.75 lijkt me perfect.

Ik ben 1,80 als ik zo blijf vind ik het perfect.

Ik ben 1.68, niet te groot, niet te klein. Ik vind het prima zo.

Ik ben 1,58 en ik vind het perfect zo had echt niet groter willen zijn.

Ik vind 1.75 perfect! Ben het zelf ook ahaha…

Ik ben 1,70 en ben daar tevreden mee.

1.71 ongeveer, en daar ben ik ook blij mee.