wat is nou het ultieme genot dat je vriend je kan geven

van elke aanraking van men vriendje kan ik enorm genieten!
door men haren strelen, kusjes geven,…

Meestal krijg ik het al helemaal zotjes als ie me aankijkt met zo’n blik in z’n ogen van RAWR :grinning_face_with_smiling_eyes:
En voor de rest: mn nek, en als die mn buikj streelt en dan naar benede gaat uh.

Gewoon als ik simpel in z’n armen lig

knuffelen (A)
als hij zo lief lacht. :relieved:
kusje op mijn voorhoofd
neusie neusie inderdaad!
met mijn haar spelen.

bij hem zijn
&
in zn armen liggen

heb geen vriendje:(

Met zn handen door mn haren strijken vind k echt geweldig. Of me masseren met zn duim ( tussen mn ogen enzo , dat doet ie als we naast elkaar liggente praten (L) ). Ofcourse vingeren en zo kijken van ‘Wat ben je zooo fucking mooi’!
En als hij nerveus is mn hand pakken en woelen met mn vingers.

@ sinav
Ik dacht dat boys niet hier mochten reageren… :face_with_raised_eyebrow:

Enne ik heb een vriendin (ben lesbi) en ik hou der van als ze over me rug streelt en massage geeft en als ze me in me nek zoent <3 En ik voel me echt goed als we ergens zijn en ze gaat achter me staan met der armpjes om mijn middel :smiling_face_with_three_hearts:

[b][message=2785644,noline]sinav schreef op 05 juni 2008 @ 23:11[/message]:[/b] hahaha jullie meisjes prate net zoveel als jonges over seks en dergelijke... :expressionless: :astonished: volgende keer als een meisje of mijn vriendin daarover gaat zeike geef ik ze es ff deze link :stuck_out_tongue_closed_eyes:

wel leuk om te wete dat jullie t ook lekker vinde om gebeft te worde :stuck_out_tongue_closed_eyes:
doen wij manne tog nog iets nuttigs :beers:

ik vind t lekker btw! :astonished:
wat heeft mn vriendin tog gluk he :stuck_out_tongue_closed_eyes: :sunglasses:
dus doe maar niet verlege als een jonge dat wilt gaan doen bij jouw! :rainbow_flag:
gwoon late doen :upside_down_face:
duw zn kop maar tusse je bene dames! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

When emoticons attack?

als hij zachte zuigzoentjes in mn hals geeft, omg dat is echt super xD
en tja wat de anderen zeggen : P

enegste jongen over hele site :grinning: ?!
best nog wel lache , zeker om me die meskes te babbele me vrage als 'wat vind hij lekker ’ xD

ik was bij me ex en ik lag op hem.
hij trok mij naar zijn gezicht toe. haalde mijn haren uit mijn gezicht. pakte mijn gezicht vast en toen kei lange kus op me mond. echt daar kan ik helemaal gek van worden… zo mooi zo fijn gevoel… beetje lang verhaal dat hij me ex is…

Het zit hem in die kleine dingetjes
als je bv op een verhoogje staat, dat hij je dan zo optilt en je laat zakken
en een zoen op je voorhoofd is idd zooo heerlijk!
en ook samen hand in hand over een veld met lang gras lopen.
en nog andere dingen … :stuck_out_tongue:

Liefs.

• kusjes in mn nek <3
  • strelen over mn rug/buik/overal eigelyk wel :angel:
  • kusje op mn voorhoofd
  • zachtjes byten
  • zyn lach <3

But most of all; gewoon by hem zyn & in zyn armen kunnen liggen… :smiling_face_with_three_hearts:

We hebben het hier over het ultieme genot! Volgens mij is dat niet echt zijn lach ofzo:$
Ik heb het meer op beffen, puur genot noem k dat!:smiley:

ja dat is gewoon puur…
ik had laatst per ongeluk zijn vingers fijn geknepen toen hij mij befde…
dat vertelde hij later nou ja ik dacht echt oeps… en ze waren ook nog eens gekneusd. dus echte oeps :flushed:

Njaa, ik weet niet of je et als genot mag zien. Ik kan er in ieder geval wel echt van genieten als ik hem zie lachen ^^ Dat bedoelde ik meer zeg maar…

Mjaa idd, wat jullie zeggen kan mij ook doen genieten. Maar hét ultieme genot is dan toch HET :grinning:

als hij achter me staat en me om me middel vast heeft, dat voet gewoon zo goed ^^

en als hij me beft XD me vriend vind het lekker dussuh ich habe geluk ^^

Idd. bij zo’n kusje op je voorhoofd… Dan lijkt het net alsof hij bedoelt: ik ben trots op je… en dat is; wauw. :flushed: