Wat is nou het beste schoenmerk?

in de winter wil ik nieuwe schoenen,ik wil mooie fashion schoenen maar ook weer niet lomp uggs kan wel maar zijn die nog in dit jaar???

Wat maakt het uit of iets in is of niet, draag lekker wat je zelf wilt en wat je zelf lekker vindt lopen, dat is voor iedereen anders.

uggs zijn gewoon de allerbeste schoenen.
heb geen een keer koude tenen gehad in de winter.
en ze zijn gewoon nog in dit jaar hoor :stuck_out_tongue:

gevoerde laarzen met wat bont om je voetjes warm te houden

Ik vind Timberlands heel vet (en gaan heeel lang mee) maar ik denk niet dat je die gaat dragen :3
En gewoon Uggs kopen als je ze leuk vindt, niet aan denken of het in of uit is of iets joh.

Het beste schoenenmerk? Beetje vreemde vraag. Denk niet dat er überhaupt een schoenenmerk is wat zich het beste merk kan noemen hoor.

uggs lijken me nou niet zo geweldig voor je voeten al zullen ze wel lekker warm zijn.

uggs zijn dus echt niet de allerbeste schoenen heb je wel is gezien hoe scheef sommige mensen erop lopen?(ja ook op echte)
Je kan niet zegen wat de beste schoenenmerk is er zijn zoveel goede schoenenmerken
maar ik vind fred de la bretoniere wel een goed merk laarzen voor de winter en je kan ze ook gevoerd kopen en ze zijn ook stevig

Ik ken geen merken van hoge kwaliteit, maar ik zou wel kijken bij je locale schoenverkoper en niet winkels als Van Haren of Invito.
Je zult denk ik richting iets van leer moeten zoeken. Als de kleur vervaagd kun je ze altijd weer insmeren en mocht er iets stuk gaan, dan kun je naar de schoenmaker.
Zo kun je echt wel jaren vooruit met 1 paar.

Vans :metal:

Die zijn niet warm in de winter, maar ze zijn wel topppp :")

ik vind uggs ook niet het beste, ze bieden geen ondersteuning aan aan je voeten ook al voelt dat wel net zo en ik had zelfs in mn uggs nog koude tenen.

Ligt eraan of je ook stevig heid nodig hebt/ wil hebben.
Dan zijn de hogere Nike’s en Adidas wel goed.
Zelf houd ik het bij mijn vans, en all stars vind ik ook altijd nog fijn.

In de winter? ok zelf heb ik met lage allstars rond gelopen

H&M iig niet, dat zijn best wel kutschoenen.