wat is normaal voor een 13 jarige

toen krijg ik 5 euro per week ofzo en geen kleedgeld. dat kreeg ik pas toen ik 16 was

Ja dat weet ik, maar dat baantje is ook alleen in vakanties, want ik heb dan toch niks te doen omdat we vaak niet op vanantie gaan.

toen ik 13 was kreeg ik 5 gulden per week :stuck_out_tongue:

ik krijg geen zakgeld of kleedgeld xd

Ik kreeg toen ik op de middelbare school zat 30euro p/m, maar dat is ook nooit verhoogd.

Ik kreeg 5 euro per week, geen kleedgeld.

bij ons is het 13 = 3euro per week, 14 = 4euro per week enz. en ik heb geen kleedgeld

Wat goed van je dat je graag wilt werken om zelf wat extra geld te verdienen. Misschien dat je iets hebt aan deze site: http://www.nationalevacat…e/bijbaantje_13_jaar.html

Hier staat op wat je als 13 jarige allemaal wel en niet mag doen qua werk, met voorbeelden van baantjes!

Succes ermee meid! xx

ik kreeg 10 euro zakgeld per maand en geen kledinggeld…

ik kreeg toen ik 13 was 5 euri per week

Kun je niet bij een tuinderij gaan werken ? :slightly_smiling_face: Of heb je die niet in de buurt ?

5 euro per week. :wink:

Ik ben 15 en ik krijg ¤5,- zakgeld.
Dus blijkbaar te weinig voor mijn leeftijd?

Uhh… Ik kreeg niks en werkte ook niet…
Als ik om geld vroeg kreeg ik dat gewoon en mijn kleren kreeg ik gewoon.
En het is niet zo dat ik elke dag geld vraag ofso hoor, ik koop eigenlijk nooit wat, ik vraag alleen om geld als ik bijvoorbeeld iets met mijn vriendinnen ga doen of dat mijn portemonnee bijna leeg is…

Ik kreeg op mijn 13e tien euro zakgeld per maand en één keer in de drie maanden 20 euro van mijn oma. In de zomervakantie had ik een baantje waar ik 2 euro per uur verdiende. :’)
Ik kreeg dus niet zo heel veel maar ik had ook niet veel nodig.
Kleren hoefde ik niet zelf te betalen.