Wat is mode

Ik wil eventjes een dingetje van je weten:

Wat is/betekend mode voor jou?Waar denk je dan aan?

Graag in een paar woorden, geen hele zin/levensverhaal.

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

/

voor mij betekend mode vooral: je ergens lekker in voelen, maar er toch ook leuk uitzien. heel simpel antwoord dus :slightly_smiling_face:

Wat je op de catwalk op dat moment ziet.
Ik erger me er heel erg aan als mensen mode anders gebruiken dan ik. ‘Ja crocs zijn in de mode, die zie je opeens heel vaak!!!’

Nee, geen mode. :cowboy_hat_face:

mode is mode =D

mode is wat jezelf leuk vind om te dragen, je eigen mode.
toch? vind ik namelijk wel.

Mode is voor mij de kleren die je in de winkel kan kopen.

Hehe, crocs in de mode

zouden jullie niet willen quoten? Daar heb ik namelijk niets aan :stuck_out_tongue:

Als mensen er toch hetzelfde overdenken, kunnen ze toch best quoten?

Anyway, mode is voor mij dat ik mij kleed in dingen waar ik me prettig bij voel. Mode hoeft in mijn ogen ook niet altijd ‘hip’ te zijn. Een vintage jurkje of blazer vind ik net zo leuk als een kledingstuk uit de nieuwe H&M collectie, om maar even een voorbeeld te noemen. Mode is voor mij pas echt mode, als diegene het leuk (en ook wel een beetje origineel) weet te combineren.

Wat je op de catwalk ziet.

de trend van dat moment.

rijmrijm

Iets wat je op de catwalk ziet, maar wel gecombineerd naar mijn eigen smaak&stijl.

Mode is alle kleding die bedoeld is als mode, dus alles op de catwalk maar ook dingen uit winkels en vintage en zo. Maar ik weet niet zo goed. Mode is een beetje zoals kunst, wanneer is iets kunst? (:

Toch lekker gequot:DP
Mode is voor mij: dat wat iedereen draagt en op dat moment ‘in’ is.
Maar dat betekent dus niet dat ik altijd ‘mode’ draag!
Hahaha, kan je het nog volgen?

Mode is voor mij gewoon wat er nu in de winkels hangt: wedges, camel coats, cargo pants, noem maar op. Mode is veranderlijk, maar stijl niet. Sommige mensen dragen whatever ze willen en stralen dan toch stijl uit.

‘Fashion fades, only style remains the same.’ (Coco Chanel)

alles wat in de H&M catalogus staat.
en soms beschouw ik mn eigen smaak ook als mode.

Wat de trends van het moment zijn & wat de meeste mensen dragen.