Wat is MB?

Hoi allemaal,

Ik wil graag een abonnement aanschaffen voor een Iphone 4 8 GB. Ik heb nog nooit een abonnement gehad, altijd kocht ik mijn mobielen los. Nu had ik via T-Mobile een link gevonden die volgens mij wel goed met mijn budget mee ging:
http://gsm.t-mobile.nl/tm…map48bbl.html?ab_agid=102

100 minuten (sms/bellen) Ik bel nooit en sms ook nooit dus hier kan ik heel goed mee leven.
Je hebt 250 MB internet, geen flauw idee wat dit is… Kan iemand mij vertellen wat ze hiermee bedoelen? Ik zit vaak op internet zoals Facebook,whatsapp,girlscene,filmpjes kijken op youtube,google. En ik heb al een beetje research gedaan alleen snap het nog steeds niet. Als je over de 250 mb zit, wat betekend dit dan??

xxxx

als je eroverheen zit, zit je buiten je bundel en dan betaal je per mb bij, dat kost dus extra…
250 mb is niet veel en als je al die dingen doet (facebook kost bijvoorbeeld al heel veel iunternet) , zou ik toch minimaal 500 mb aan internet nemen en dan thuis op wifi.

MB = mega bite volgens mij, GB is giga bite

dat is gewoon de hoeveelheid die je hebt, maar 250 MB heb je waarschijnlijk wel genoeg aan als je facebook, twitter, whatsapp gebruikt, dat gebruikt niet zoveel, internet ietsje meer maar ook niet veel als je het niet 24/7 doet en youtube filmpjes weer iets meer dacht ik, maar 250 MB redden de meesten het er wel mee, dat is gemiddelde ong van wat de meesten gebruiken

Megabytes dus
http://nl.wikipedia.org/wiki/Megabyte

250 MB is denk ik wel genoeg al je normaal gebruik maakt van het internet.

mooiboy

Haha oh okee, maar ik heb op school en thuis wifi red ik het dan ook? Per dag maak ik gebruik van Facebook,whatsapp,google, en muziek luisteren maar dat kan ook via itunes. + ik zit alleen op de fiets en in de auto niet op wifi.

Ik zat in mijn eerste maand op 1600 MB laaawl :'D
Maar gemiddeld gebruik ik nu 400/500 p/m, en ik internet best intensief.

^ LieveCandii dan red je het wel met 250 MB

Ja ik internet ook heeeel veel, alleen heb op de plekken waar ik vaak ben toch wifi. Maar als ik op school ben en thuis, dan schakelt dat mbgedoe zichzelf toch gwn uit zodat ik gwn op wifi kan? Of moet ik het zelf nog ff uitschakelen zodat ik op wifi kan en niet over mijn bundel heen ga?

^Als je altijd wi-fi en 3G aanhebt staan, wisselt het automatisch als je in een wi-fi zone komt :slightly_smiling_face:

Ik dacht MooiBoy hahaha

Bij T-Mobile heb je alleen vertraging van je internet als je over de MB limiet heen gaat (en dus geen extra kosten)

ik snap echt niet hoe je t kan redden met 250 :’) op mn vorige mobiel whatsappte en facebookte ik haast alleen maar + af en toe wat blogs lezen en toen zat ik al op 400…