Wat is liefde?

Hey allemaal,
Ik zit met een jongen bla bla maar we vinden elkaar wel leuk maar weten nou niet of het nou echt verliefd is bla bla

Wat is liefde voor jullie? Ben je dat in 1 keer of stroom je daar een beetje in? Hoe wist jij dat je echt verliefd was? Ect.

Xoxo

baby don’t hurt me… don’t hurt me… no more!

verliefd zijn daar struikel je op en daar werk je onbewust naartoe.
het zijn die kleine elementjes die het maken. Je kan met elkaar lachen, er is en connectie. (chemische connectie als het ware)

Ik heb met meerdere jongens gedate, maar pas met mijn huidige vriend merkte ik wat verliefd zijn was. Ik kende hem een klein beetje voordat ik echt echt echt verliefd werd. Ik dacht 24/7 aan hem. Happy thoughts. Afgezaagd misschien, maar ik kreeg er wel degelijk een kleinere eetlust van. Ik wilde elke dag bij hem zijn. En als we bij elkaar waren, vergat ik alles om me heen. Er was een klik tussen ons, geen awkwardness (behalve eventuele gezonde zenuwen), het gevoel dat je de beste versie van jezelf wil zijn door hém, dat je zo ontzettend lekker jezelf kan zijn bij hem, geen enkele angst, fijn fijn fijn. Geloof me, je merkt het wel wanneer je écht verliefd bent op iemand.

^Allemaal heel cliché, maar inderdaad dat dus. Gewoon die spontane geluksmomentjes als je aan hem denkt en dus als een mongool zit te glimlachen in de trein, en ik ben ook kilo’s afgevallen toen ik verliefd werd, kreeg geen hap door m’n keel. Ook alles wat hij doet vind je ineens leuk, eerst vond ik gamen altijd niks aan, raad nou eens wie er zelf een PS4 heeft, etc.
Je merkt het inderdaad wel als je verliefd bent, zoiets is zo gigantisch debiel dat je dat echt niet ‘ontloopt’.

Dat was ook mijn eerste gedachte :grinning_face_with_smiling_eyes: