Wat is jullie ''verslaving" :D

Hoi iedereen!

Ik vroeg me af of jullie een verslaving hebben? Ik bedoel dan niet roken of drugs ofzo maar meer in de vorm van eten en drinken :stuck_out_tongue:
Bijv sommige mensen kunnen hun dag niet beginnen zonder thee/koffie en sommige mensen eten constant bepaald snoep waar ze niet zonder kunnen.

Ik drink bv constant rooibosthee en ik moet altijd een zakje met nootjes in mijn tas hebben :'D

Op dit moment heb ik een walnotenverslaving hahaha

En soms heb ik een zwarte thee en koffie verslaving :’’)
Maar daar kick ik dan van af zo’n 2/3 maanden en dan drink ik het weer heel erg veel en daarna stop ik weer :’)
Eigenlijk moet ik het helemaal niet meer drinken want kan slecht tegen cafeine maar het is zo lekker :frowning_face:

Momenteel: Gevuld speculaas.
Zo slecht, maar zo lekker…

Binnenkant van mijn lippen/wang bijten. Zó irritant en ik moet echt stoppen

Ik drink echt de hele dag door earl grey thee met een beetje honing en melk. 'S avonds wordt de earl grey vervangen door rooibos, aangezien daar geen caffeine in zit.

En ik heb op de een of andere manier altijd een droge keel, dus ik neem de hele dag door van die suikervrije pepermuntjes.

Oh en parmaham of seranoham, het is best duur, maar het is zo geweldig. Dus dat eet ik heel vaak met kruidenkaas op een wit broodje. Het is eigenlijk mijn standaard ontbijt. Vaak eet ik de parmaham ook gewoon los.

Op het moment suikervrije, zelfgemaakte Snickers. Ik heb altijd wel een andere ‘verslaving-van-het-moment’

Fanta. Er gaat geen dag voorbij dat ik het niet drink, best slecht eigenlijk…

Bananen.
Oh en Hummus.

-Cola
-Op mijn wang bijten
-Eten

Pindakaas.
Zelfgemaakte chocomelk

En series kijken. Als ik een dag geen serie heb gekeken mis ik het oprecht zo erg.

Ik heb zo’n obsessie met kruidnoten, chocoladekruidnoten, strooigoed en wat dan ook nog. Ook eet ik alleen maar pindakaas op mijn brood, haha. En ik ben verslaafd aan series. Ik kijk op dit moment PLL (voor de tweede keer, uhm), The Vampire Diaries en Orange Is The New Black.

Ik denk dat ik best wel kan zeggen dat ik verslaafd ben aan sushi :")
Dat kan ik iedere dag wel eten en ik probeer het stiekem ook gewoon zo vaak mogelijk te eten (mits het qua geld uitkomt natuurlijk) :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoe maak je deze? :flushed:

Ik drink bijna alleen maar ice tea thuis (alleen niet als het op is) en als ik ergens wat ga drinken neem ik 9/10 keer ook icetea.

Girlscene verslaving

Er is geen dag dat ik niet kijk en er is ook echt een drang om te kijken. :flushed:

Oh en sims freeplay

Verslaafd aan leuke kleding kopen. En zoeken. Ook zoeken voor vriendinnen als ze iets willen/iets gezien hebben. Gaat wel weer over hoop ik :’)

Tonijnsalade :hugs:

zalm en icetea (wel met koolzuur)

Heeeeel herkenbaar :’)