Wat is jullie mening? kunnen jullie me helpen? :) x

Hey :hugs:
Sinds kort (al ongeveer begin dit school jaar, augustus/september) vind ik een jongen heel leuk. Ik ken hem niet zo heel goed maar hij zit wel bij mij op school. Ik heb heel vaak oogcontact met hem en soms glimlacht hij naar me. Het begon allemaal toen zijn klas tegen over de mijne was. ik keek heel vaak in zijn klas (ook naar hem) en hij keek ook naar mij. na de les dacht ik dat hij me voor de rest en alles zou vergeten maar daarna keek hij nog heel vaak naar me. ook toen hij tussen uur had keek hij om de paar seconden (ik wil niet overdrijfen maar hij keek echt heel vaak sws minder dan 1 minuut) . Als ik naar hem keek, keek hij weg of hij bleef kijken met een smile op zijn face. Ik weet het, het kan gewoon toeval zijn of dat hij gewoon aardig probeert te zijn :astonished: maar laatst, ongeveer 1 week geleden wouden ik en mijn vriendin de aula binnen gaan en riepen al zn vrienden en zeiden zovan ‘hey meisje, hij is hier’ etc. Ik schrok wel want heel veel meisjes keken me heel boos aan en sinds toen nu nog steeds. En oja ook dat zn vrienden heel vaak naar me kijken. ik weet nu niet of hij me wel of niet ziet staan. We verschillen best veel. Hij is 5de klasser en ik ben 2de klasser :astonished: Wat denken jullie? :slightly_smiling_face: aub niet haten.

flirt gewoon lekker verder en vergeet die boos kijkende meisjes, ze zijn jalours of gewoon arrogant. ga er lekker in mee en voeg hem toe op facebook. het lijkt mij dat hij jou wel ziet staan, aangezien zijn vrienden ook van jou af weten.

dit is denk wel duidelijk dat hij je leuk vind. :wink:

indd voeg hem toe, hij is denk ik wel geïnteresseerd in je ^^

Waarom toevoegen op Facebook? Je kunt er ook gewoon op afstappen. Heb je net even wat meer lef nodig, maar naderhand kun je er wel 10x zo blij mee zijn!
Verzin een smoes als “sorry, maar mijn pen is leeg. Heb jij er misschien nog één?” Wees creatief :slightly_smiling_face:

Hij keek vandaag weer naar me! :grinning: Alleen mijn vriendinnen deden echt verdacht ze zeiden zovan ‘‘hoi’’ of ‘‘zij vind je leuk’’ :astonished: Toen hadden we nog heel even oogcontact en voor de rest van de pauze keek hij niet meer :frowning_face: Vind hij het denk je stom dat ik hem leuk vind?

Zo iets durf ik echt niet :frowning_face: en hij is ook 5de jaar en hij is heel vaak met een groepje andere jongens. Als hij alleen is durf ik het wel maar ik zie hem nooit alleen ;( x Heb je misschien nog andere tips? :grinning: Nog heel erg bedankt trouwens! :grinning:

Dit ja, gewoon lekker doorgaat met flirten. Misschien als je hem eens alleen zien ‘hoi’ zeggen (als je dan tenminste eng vind met andere mensen erbij, anders doe je het gewoon met die mensen erbij!:D)