Wat is jullie Kerst/Nieuwjaars outfit ^^

:camera:

Indrukwekkende beginpost :’)
Maar ik weet nog niet echt wat ik aandoe, zie ik wel als het zover is.

Een zwart satijnen jurkje met zo’n waterval hals, een 20 denier panty en met kerst taupe kleurige hakken en met oud en nieuw grijze staplaarzen. En ik doe er dan een zwarte of beige blazer overheen. Ben alleen nog opzoek naar een leuk kapsel voor oud en nieuw, zodat mijn haar niet in m’n gezicht hangt haha.

http://img23.imageshack.us/img23/8238/kerstjurk11.jpg

Dat jurkje :grinning:
En geen hakken maar zwarte ballerina’s haha ben al veel te lang :stuck_out_tongue:

jeeej ik ga ook in groen :slightly_smiling_face: ben ook lang, maar schijt aan dat.

http://i40.tinypic.com/nwbhfn.jpg

^ Ik vind jou jurkje echt leuk ! :slightly_smiling_face:

Ik heb eigenlijk nooit hakken aangedurfd hihi eigenlijk moet ik er gewoon schijt aan hebben idd :stuck_out_tongue:

ik durf eigenlijk ook niet om groen aan te doen, omdat ik bang ben voor de reacties, maarja schijt toch

Ja je hebt wel gelijk haha! :slightly_smiling_face:

Ik denk hetzelfde jurkje als vorig jaar lol :’)

Haha denk zwart 5 euro jurkje van H&M met lage rug oid… Voor de feestdagen, maar met blazer dan en da’s een beetje zonde van de rug :’). Die misschien voor nieuwjaar dus? En verder, ach dat zie ik dan wel :'D.

Ik vier geen kerst en wss ook geen oud en nieuw. Dus lekker mijn pyama. :frowning_face:

Geen flauw idee! Ik maak me eerder druk nu om waar ik in vredesnaam naartoe ga met O&N, aangezien de treinen na 20.00 niet rijden en ik geen RB heb, en de mensen met RB niet de bob willen zijn :'D

waarom niet, als ik vragen mag? of heb je het gewoon nooit gevierd?

mijn mooie kersttrui met een huge kerstboom erop! hij is echt supervet, zo’n bridget jones trui

Ik vier geen Kerst/Nieuwjaar, dus ook lekker mijn pyjama xD

samee :grinning: In mn pyjama vuurwerk kijken haha

Ik weet het nog niet helemaal. Ik denk dat ik naar mijn opa en oma wel iets nets aandoe, maar dat ik bij de familie van mijn vriend gewoon een vrolijke kersttui oid aandoe. Ook niet al te opgedost voor Nieuwjaar, ik weet dat zijn familie daar helemaal niet om geeft en ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk als ik mijn mooiste jurk aanheb en zij gewoon in een slobbertrui aan tafel zitten.

nouja dit was mijn kerstbal outfit :stuck_out_tongue:

iets voor warm weer, ben dan op vakantie :slightly_smiling_face:

Geen idee. Denk ook niet dat ik er echt moeilijk over ga doen, behalve dan dat ik een jurkje en schoenen voor Kerstbal besteld heb.