wat is jullie droom baan

journalist, en voor een blad schrijven enzo.
of een eigen winkeltje hebben.
of iets met economie.
eigenlijk weet ik het nog niet O:)

Journalist, fotografe of iets in de mode…
Misschien een eigen winkeltje

Zangeres !!!

maarjah dan moet je wel super kunnen zingen haha

actrice <3

Ik zou denk ik bij een modetijdschrift willen werken ofso, als styliste.

een eigen kinderdagverblijf hebben

een bekende evenementenmanager zijn.
Dat ik dan dingen zou organiseren als bijv. de concerten van Guus Meeuwis :grinning:

in musicals spelen <3333333333333 dat wil ik echt ZO graag!
En heel erg veel zingen gewoon, vind het zo geweldig om te doen :slightly_smiling_face:
Acteren en toneelspelen vind ik ook super.

En verder lijkt het me best wel leuk om journaliste te zijn of redactrice voor een modetijdschrift ofzo, maar da’s niet echt mijn ‘grote droom’ ofzo.
En model. Maarja, te klein hè :stuck_out_tongue: en ik heb volgens mij ook niet de looks ofzo dus…

Zingen, acteren, en ook wel dansen (gewoon musicals doen) lijken mij helemaal geweldig, of een carrière als zangeres, dat lijkt me ook super. Maar dat is zo… moeilijk… Daar heb je weinig kans op, nouja, je moet wel heel erg veel doorzettingsvermogen hebben. Dat heb ik ook wel geloof ik, en je moet ook geloven dat je het kunt en dat het gaat lukken. Want dan kun je het ook! Maar ik ben best gevoelig voor kritiek, als iemand effe een minder positieve opmerking over me maakt word ik gelijk de grond in geboord zeg maar. Da’s niet bepaald handig, als je grootste droom is om zoveel mogelijk te zingen, acteren en dansen.

Verpleegkundige, of iets in die richting, of als het kan naar HBO uni doen, en dan dokter worden. (dat heet tog ook dokter als je een vrouw bent:P ? (woesh domme vraag eigelijk xD))

maar wel in een oorlogsgebied, lijkt me spannend en heel leerzaam maar super zwaar en moeilijk. Maar ik kan wel wat aan. :wink:

Als ik ASO haal klinisch psycholoog 8-| en zo niet styliste ofzo:P

ik demk dat ik het liefst een advocaat zou wille zijn maarre een eigen kinderopvang is ook wel tof:D

bij de chinese maffia hore

ACTRICE,x

Actrice. :relieved:

Visagiste en kapster

koken in mijn eigen restaurant

diplomaat!

Mijn zus (18 en net geslaagd voor vwo, met N&G) word Piloot! Ze gaat naar Eelde… tussen allemaal jongens :stuck_out_tongue: Echt vet knap =)
Dus zet 'm op! Het is het waard!

Groots ontwerper, zoals Chanel & Gucci… Dat ze in Turkije JOUW merk willen namaken, & iedereen erin kán lopen, dus niet überduur…

Of stewardess… Waar ik ook wel voor ga, want ik wil iets van de wereld zien !