wat is jullie droom baan

wat is jullie droom baan wat zou je echt willen doen??
xxx amela

Mmh goede vraag, zou het liefst de wereld over reizen :stuck_out_tongue: Maar als wat, zou ik niet weten. Ik moet me ook nog aanmelden voor een hbo-opleiding voor volgend schooljaar maar heb niet echt een idee wat. Toerisme enzo is allemaal met loten en moet je voor 15 mei hebben ingeschreven dusjaa…

modeontwerpster worden, en dan wil ik er voor zorgen dat bont en dierenmishandeling en whatever bestreden wordt.

Ik wil iets met grafisch ontwerper doen, maar dan wel dat je het ZELF bedenkt en ZELF maken. maaaar ik wil ook nog wel een wereldreis maken! :grinning:

Mode ontwerpster lijkt me heel leuk, alleen ik kan totaal niet naaien en zoo, dus daarom tog maar styliste

Echt geeeeen idee…

Piloot :grinning:

piloot moet jhe echt doen :stuck_out_tongue: lijkt me leukeen vrouw die het vliegtuig bestuurt laten we de jongens zien dat wij ook iets kunne:P

Een hele bekende Binnenhuisarchitecte zijn =]

Visagiste :stuck_out_tongue:

Binnenhuisarchitectuur :stuck_out_tongue: huizen inrichten enzo, maar er zijn zo weinig opleidingen in die richting. Ik ga na de vakantie met de opleiding social work beginnen en dat lijkt me ook wel leuk.

Journalist of voor een krant/tijdschrift stukjes schrijven. :slightly_smiling_face:

een geile hoer worden → veel cash

uhhh… jaja!

Ik zou het liefste een toneelspeelster/actrice willen worden.

ik ook toneelspeelster of actrice… maar ik wil ook wel modefotograaf worden… iets in die richting :slightly_smiling_face:

Danseres, of anders advocaat of rechter.

geld verdienen terwijl ik slaap n___n
of ontwerpster

nee hoor ik doe Toerisme & Recreatie in Deventer en dat is niet met een loting hoor! hiervoor heb ik op de hotelschool gezeten en vaak zijn bij die scholen wel lotingen!

maar om terug te komen op de vraag… ik wil zoveel! dan weer dit en dan weer dat… dit is niet voor niets al mn 2e Hbo opleiding binnen een jaar!
wat me op dit moment heel gaaf lijkt is PR-manager! :relieved:
maar goed eerst maar mn school afmaken!

Ehm, cliche, mode-ontwerpster o.o’
OF FOTOGRAFE <3
maar daar moet ik eerst nog goed in worden :'D

Het liefst zou ik in musicals spelen, maar omdat ik die opleiding niet mag doen vn mn ouders (zit geen toekomst in ofzo zeggen ze), ga ik maar verpleegkunde doen, vind ik ook wel leuk! Liefss,