Wat is jullie body count?

Wat is/was jullie “Body count” (mensen waarmee je naar bed bent geweest) toen je 20 jaar was/bent. Bij mij is het 7, is dit veel😬?

Ik ben 22 en heb 1 bedpartner (gehad)

1 like

Het is meer dan gemiddeld, maar dat is het mooie aan een gemiddelde, de helft van de mensen moet erboven zitten. :slight_smile:

Als jij gelukkig bent is het goed. Op mijn twintigste kreeg ik mijn eerste relatie en hij was drie jaar lang mijn enige en eerste sekspartner

1 like

Ehm, ik zit boven die van jou. Haha

Maar, wat maakt het uit? Je moet gewoon doen wat je leuk vind. Als je geniet van seks, dan maakt aantal toch helemaal niks uit?

1 like

ik zit op 5, maar het belangrijkste voor mij is dat ik van niet een van die 5 spijt heb :slight_smile:

1 like

Ja dat is waar :innocent:

Ik vind dat best veel, maar wie ben ik om daar iets van te vinden? Doe lekker wat je zelf wil. Ik ben 21 en zit op 1. (alleen mijn vriend).

1 like

Toen ik 20 was zat ik denk ik op 4, in mijn geval doordat ik alleen lange relaties heb gehad en dan miss 1 of 2 korte. Denk niet dat er een teveel of te weinig aantal is dat zal je zelf wel het beste weten, zou jezelf sowieso niet vergelijken met anderen, denk dat het voor iedereen verschillend is hoe ze met seks/relaties om gaan en zal ook verschillen in welke leeftijdsfase diegene daar op focust

1 like

29, 0. En nee da’s niet omdat ik geen man kan krijgen. Heb een intimiteits/vertrouwensissue.

1 like

@ScratchingTheItch wat vervelend voor je!

2, en ik ben 22.

Ik ben 26, en alleen m’n vriend, dus 1

24 en 7

Ik denk 60 tot 70… geen idee. Gestopt met tellen na de 20 :face_with_hand_over_mouth:

Ik ben 17 jaar en heb er 2 waarvan 1 al 1,5 jaar mijn vaste vriend is.

Ik persoonlijk vind 7 gezien je leeftijd niet veel. Zolang je single bent lekker genieten :wink:

Ik ben 18 (bijna 19) en mijn bodycount is 3

Toen ik 20 was zat ik op 4, maar ik had op vrij jonge relatie al een langdurige relatie. Ik vind niet dat je kunt beoordelen of een x aantal bedpartners ‘te veel’ is op een bepaalde leeftijd. Dat hangt er meer vanaf hoeveel je er in een bepaalde tijd slijt, haha! Als je er 7 hebt in een korte tijd is dat wel veel, maar als je al jaren seksueel actief bent en niet zoals ik een relatie hebt gehad van 5 jaar dan snap ik wel dat je lijstje wat hoger oploopt!

Overigens zit ik zelf intussen op 12 en ik ben 23.