Vertel hier wat je vreemste droom is.
Uitlachen mag.
Zie mijn enige blog
dat ik mijn hele familie kapot zaagde met een kettingzaag :’)
Ik droomde van de week dat ik een baard had. Zo’n lange, dikke, donkere, baard. En daarmee pestte ik mijn vriend omdat hij dat niet had.
hahahaha!!!
hahahah
Pff ik heb alleen maar gestoorde dromen…
Des te meer te lachen voor ons (:
In mn droom ging ik naar de bergen en bleek hoe hoger ik kwam hoe hoger ikmkon springen dus ik springde hoger en hoger en dan weer omlaar en uiteindelijk kwam ik op de maan en sprong ik naar de 7de hemel waar zo’n wolk was waar ik doorheen zakte en toen heel diep midden in de aarde terecht kwam waardoor ik top graver werd!
Het klinkt echt heel grappig hahaha
heel heel heel heel heeeeeeeeel erg lang geleden was dat .
ik was aan het spelen met de playmobile (zo erg geobsedeerd erdoor dat ik er zelfs over droomde HAHAHA) & toen ineens ging zo’n poppetje helemaal groeien en ineens groeide zn hand uit tot n mes & toen ging ie me proberen te vermoorden en toen rende ik naar mn vriendin in de andere kant van het land (die eigenlijk gewoon mn buurmeisje is, maar in mn droom woonde ze dus heel ver weg) & toen gingen we samen vechten tegen het poppetje. :’)
Laatst droomde ik over the hungergames en dat ik meedeed en dat kabouter plop ook meedeed en hij zei dat hij niet agressief zou gaan doen als ik met hem meeliep en toen liep ik mee maar toen werd hij wel agressief enzo en mensen slaan dus ik werd boos want hij had het gezegd dus ik een heel gesprek vertellen het was echt heel emotioneel en toen werd ik getroost en toen was plop ontsnapt en toen gingen we hem zoeken en toen bleek dat plop de the hunger games had gewonnen.
Ik droomde vroeger vaak dat ik veder doorfietste dan mn huis, omdat ik noiet kon stoppen.
Of dat ik de sloot in fietste. Raad eens: die sloot is nu een van mn twee lievelings plaatsen
Ik net een heel groot verhaal vertellen. Valt internet weg als ik het wil versturen
Maargoed, dat verhaal laat ik even achterwege. Nu deze:
-
Ik ben altijd al heel bang geweest voor de grote beer van teletubbies. En had daarom ook haast elke nacht een nachtmerrie. Op mijn kast stonden altijd beertjes. En elke nacht droomde ik dat de grote beer van teletubbies daar uit kwam en ging mij vermoorden.
-
Een half jaar geleden had ik zelfs nog een nachtmerrie hier over:
Ik was in die teletubbie wereld, en Lala en Po kwamen naar mij toe en riepen: ‘‘DE GROTE BEER KOMT!’’ Ik wilde weg rennen maar ze hielden mij tegen. En ze vertelden mij dat ik de enigste was die hem on verslaan. Ik was zo bang. En ik keek naar de heuvel en daar kwam hij aangerold met zijn handjes zo heen en weer zwaaiend. Eerst at hij nog even Tinky Winky op, en daarna werd Po opgezogen door een Ufo. Toen die beer bijna bij mij was, transformeerde hij helemaal in een berendraak en ik rende zo snel weg en toen gingen die andere twee teletubbies ook dood.
O shit ik citeerde mijzelf
JA DIE BEER ZO ENG VAN DIE AFLEVERING DE BEER EN DE LEEUW! :’(
jouw* vreemdste droom
ajb verander de titel want daar kan ik me echt kapot aan ergeren :")
Ja dit. RT
JAJAJA
DIT WILDE IK NET ZEGGEN
Dat ik vast zat op het toilet .