De titel zegt het al, wat is jouw spaardoel? Of wat zijn jouw spaardoelen?
Ik wil graag voor juli 2014 €700,- gespaard hebben.
Heb geen concrete bedragen, het enige dat ik kan bedenken is voor een auto liefst een BMW 1-serie, die vind ik echt leuk
of een leuk uitgebouwde Honda CRX. Dus ergens tussen de 3.000 en 10.000, en ja da’s heel breed maargoed. En ik heb nog 0, want ik heb altijd geldtekort xD
Oh, iets wat misschien nog wat makkelijker is, een euro of 700-1000 voor de zomervakantie om lekker een weekje op vakantie te gaan naar een nog nader te bepalen bestemming.
Ik moet nog 3000 euro sparen voor mn buitenlandse stage over 2,5 jaar
ik wil voor 19 feb 1000 euro gespaard hebben want dan ga ik naar londen
ik moet nog 1000 euro :’)
Ik spaar geen concrete bedragen, ik heb een spaarboekje voor als ik op mezelf ga, wat hopelijk volgend jaar is.
Ik leg elke maand gewoon wat opzij, geen idee hoeveel dat nu zou zijn eigenlijk
Wauw wat stellen jullie grote bedragen vast om te sparen, knap!
Nou ik heb helemaal niks en spaar alleen af en toe voor wat duurdere tassen/jassen/schoenen :’’)
Momenteel voor hardloopkleren en schoenen
Over 2 jaar uit huis ik wil een grote kamer (waarschijnlijk een eigen appartement) zodat ik mijn kat ook kan meenemen.
ik ga de 20e :'D maar wat hoe wil je daar 1000 euro uitgeven
of pond dan
ik bedoel het kan wel
maar wat ben je dan allemaal wel niet van plan? :'D
Mijn doel was om rond januari het geld om naar Singapore te kunnen (ongeveer €1000) bij elkaar te hebben, om daar een hele goede vriendin van me te bezoeken!
Ik moet nog maar €100!
ja idk :’)
ik wil liever teveel meenemen dan te weinig hahah :"D
hoelang blijf je?
Ik wil sowieso een tattoo daar laten zetten dus ja dat is ook al wel 100/150 pond en kleding enzo :’)
Same. Ik ga over twee jaar naar het buitenland voor stage en het jaar daarop studeren in het buitenland, dus dat gaat ook aardig wat kosten.
ik spaar niet echt voor een doel, maar spaar wel geld op heb nu zo wat meer dan 500 euro.
Ik wil tegen juli 2015 2500 euro sparen. Zodat ik genoeg geld heb voor een reis naar India
Wil per jaar proberen om 5000-7000 te sparen, vrij hoog streven, maar ga het wel proberen
ik vind het eigenlijk echt een goed topic, motiveert je om meer te sparen
leuk idee, up
Ik heb geen vast bedrag ofzo maar wil graag wat sparen om mee te nemen als ik de ouders van mijn vriend ga bezoeken in Brazilië Ik ga in februari!
Ik heb net 1700 euro betaald voor een lespakket voor mijn rijbewijs, dat geld wil ik zo snel mogelijk weer terug hebben staan op mijn spaarrekening (Hopelijk binnen een half jaar)