Wat is jouw planning voor morgen?

Om 7u opstaan, en paar spullen pakken. Weer vertrekken uit mijn geliefde huisje, misschien wel voor de laatste keer ooit dat ik hier nu ben, horror, dus morgen zullen de tranen wel vloeien. Dan 2u op de trein zitten naar Limburg. Snel eten en tegen 19u gaan slapen om om 2u weer op te staan en naar Londen te vliegen.

Héél veel huiswerk maken wat ik eigenlijk vandaag had moeten doen xd

Slapen slapen slapen. dan 3 uur rijden om van de ene helft van Canada naarde andere helft te crossen en dan kijken of mijn moeder op msn is (:

Leren, leren en nog eens leren.

tumblr

forever alone.

leren, lezen, schilderen, piano spelen.

Mijn verjaardag (van woensdag nog) vieren! :astonished:

S’ochtends naar oma, dan maar niks doen, En om 8 uur s’avonds in me agenda kijken voor wat me te doen staat deze week op school, Geen vakantie meer.

slapen opstaan eten douchen huiswerk computeren eten computeren afspreken computeren tvkijken eten computeren leren slapen

gefeliciteerd ! (:

leren, po’s maken, niksen, computeren, tv kijken, piano spelen (voorbereiding auditie) en misschien 's middags hardlopen… en als ik zin heb nieuw youtubefilmpje maken…

Om 10uur 1 á 2 uurtjes tennissen, aan m’n profielwerkstuk, aan’een PO voor MAW, aan mijn leesdossier, slapen.

Weer naar school…

Eerst uitslapen, dan naar school, toets maken en als ik thuis kom leren.

Naar school tot 4 uur
Huiswerk maken van half 5 tot een uur of 9

daarna ff tv kijken en slapen :wink:

vannacht om 5 uur opstaan en naar school, daar gaan we met de bus naar het vliegveld en dan gaan we een week naar Rome :grinning:

slapen, school, huiswerkmaken, ANTM kijken, …

Ontbijten en al die zooi, school, tussenuur hebben met leuke mensen, dan weer les, naar huis fietsen, kijken of ik nog huiswerk moet doen, girlscene, TVD afleveringen afkijken, eten, DamesInDeDop, douchen, TVD afleveringen afkijken, Jersey Shore terugkijken, en dan maar eens slapen.

Opstaan, omkleden/opmaken, naar beneden en ontbijten, katten knuffelen, naar school, tussenuren uitzitten, naar huis lopen, tv kijken, aan werkstukken werken, eten, computeren, tandjes poetsen en slapen