Wat is jouw planning voor morgen?

Mijn planning staat bij ‘wat ga jij morgen doen’ topic.

ik ga fitnessen, dan naar de sauna, dan even mijn kamer opruimen en even langs oma. wat ga je zelf doen?

Ochtend: Hond uitlaten.
Ochtend: Naar Friesland/oma
Middag: Aankomst
Middag: In friesland verjaardag oma vieren.
Avond: In friesland uit eten.
Avond: Naar huis.

niks, uitslapen, tv kijken :slightly_smiling_face:

Uitslapen en bijkomen van vanavond en in de middag naar Amsterdam bij iemands nieuwe huis kijken.

-

Eerst uitslapen
dan uitgebreid brunchen
dan kom mijn lieve vriendje
en gaan we samen ijsje eten (omdat het nu eindelijk kan!)
en dan een keer filmpje kijken ofzo

making a lot of homework…

Uitslapen en leren want ik heb toetsweek

uitslapen
maar eens aan me huiswerk beginnen
eten

uitslapen, en dan maar aan t frans proefwerk beginnen
en dan maandag weer naar school :face_vomiting:

Opstaan, ontbijten, douchen, msn voor vriendje, poging doen tot leren, falen in poging tot leren, hopen dat vriendje ook niks te doen heeft, naar vriendje toe, weer naar huis, eten, schrikken omdat ik blijkbaar wél huiswerk voor maandag had, nacht doorhalen in poging huiswerk alsnog te maken.

opstaan, ontbijten, douchen, laatste dingen inpakken, met de auto naar dusseldorf, onderweg eten bij burger king, inchecken, instappen, vliegen naar Izmir in Turkije!, tas ophalen, turkse lira’s pinnen, manier om naar het hotel te komen vinden, naar het hotel, inchecken, misschien nog ergens wat eten, tas uit pakken, slapen…

Opstaan, ontbijten, douchen, leren, leren, leren, ondernemingsplan, profieldossier, leren, leren, leren, cadeautje bedenken voor papa, koken, in de trein stappen naar utrecht, in de tram naar huis, leren, slapen. : )

uitslapen, opstaan, ontbijt, computer, lunchen, huiswerk maken, leren, leren, huiswerk maken, eten, computer, folders lopen, avondeten, en nog wat.
maar ik hou niet zo van planningen, hou me er toch nooit aan.

Fijne vakantie @pinkLieve!

Morgen doe ik niets! Luieren dus.

uitslapen, opstaan, naar de kerk voor m’n broertje, brunchen, huiswerk maken + leren, dingen regelen voor school, eten, sporten, douchen, tv kijken, slapen.

Sporten-sporten-sporten…
Misschien nog naar een vriendin.

Uitslapen, leren, filmpje checken.