Wat is jouw perfecte man/vrouw?

Op wat voor jongen val jij?
lang kort lief stom dom kleinerend pestend super sociaal klaar voor de mede mens en gaa zoo maar door… wat moet jou perfecte man nu hebben?

die van mij moet groter zijn dan mij en sociaal t liefst niet te jaloers maar wel een beetje… hij moet lief voor me zijn maar mag me ook wel bietje pesten enzo…
najah en verder leuk koppie erop natuurlijk:P haha

Zoals Orlando <3
of met de ogen van geert…
Groter dan ik en met mooie ogen… en lief moet ie zijn… enzo.

Ja, idd zoals orlie… Groter als mij, knap, het liefst donker, lief, en al die clichés xD

Groter als mij:P ( dus sowieso 1.80) en… lief… betrouwbaar… knap… en mag ook wel een beetje plagen… maar niet zo erg dat je er gek van word! Heel gezellig enzo.!

euhm ja ik kan een 3 pagina’s lange lijst opnoemen, maar de belangrijkste dingen: donkerbruin halflang haar met een beetje slag erin, en fel blauwe of groene ogen, beetje gespierd maar niet té, wel blokjesbuik, kledingstijl beetje baggy jeans met een leuke polo ofzo, en euhm ja hij is 2 jaar ouder dan mij ennn ong 5 cm groter dan mij. OJa en als het hem staat maggie wel een oorbel hebben (wel in beide oren en dan gewoon een mooie bling erin :slightly_smiling_face:) Okee dat waren de dingen van het uierlijk :slightly_smiling_face: qua innerlijk zijn de balangrijkste dingen: lief, zorgzaam, grappig, te vertrouwen, respectvol, sportief, volwassen, verzogd, geeft me genoeg aandacht en dat soort dingen:D ojaa hij moet niet van hardcore enz houden of hele harde rock, maar gewoon een beetje hiphop em r&b enzo. euhm. oke hier zal ik het wel even bij laten

ehmm ik heb voor de ideale jongen best veel eisen …dit zijn ze dan :

• donker haar
  • bruine of jusit hele lichte ogen
  • beetje getint
  • langer dan mij
  • een geweldige kledingstyle hebbende
  • moet van kinderen kunnen houden
  • ambitieus
  • sociaal
  • niet te braaf :stuck_out_tongue:
  • niet te wild :stuck_out_tongue:
  • gezellig
  • respect hebbende voor mijn familie en vrienden
  • moet met hem gesprekken kunnen houden
  • Hij moet humor hebben! Maar serieus zijn op zijn tijd

ehh dat was et:P

maar dat is dus voor de ideale…Bestaat denk ik niet

groter dan ik ben, beetje gespierd, blond of bruin haar (liefst niet heel kort maar ook niet heel lang), lief, niet te bezitterig (maar ntuurlijk wel een beetje:P), sociaal, hij moet humor hebben en hij moet ook wel een goede kledingsmaak hebben, en het liefst moet hij ook wel n beetje goed kunnen dansen en zo kan ik nog wel even doorgaan:P

uhmm… mediteraans uiterlijk, dus donkerbruin haar, beetje getint. niet dik, een beetje gespierd mag wel, maar het moet geen bodybuilder zijn. ik moet met 'm kunnen lachen, dat vind ik echt belangrijk, hij moet zich ook wel leuk kleden, sociaal zijn, en niet te ‘stoer’. ik moet ook gewoon goede gesprekken met 'm kunnen voeren.

-Iets groter dan ik
-Wel beetje gespierd, niet TE :stuck_out_tongue:
-Slimmer/even slim als ik zodat ik wel beetje tegen hem opkijk
-Knap
-Beetje langerig haar, en wild…
-Geen aso/boer/player figuur
-Lief, maar wel beetje stoer
-Niet te klef

en vast nog wel wat dingen waa rik nu niet op kan komen, maar ik ben te veeleisend … :stuck_out_tongue:

groter als mij!
heel lief! en ik moet er goed mee kunnen lachen! & serieus (L) beetje wild! respect voor mijn vrienden en familie! 'n mooi koppie(A) en leuke kleding. ik wil ook dat hij niet snel vanalles gaat denken als ik met 'n vriend ofzo sta te praten dus hij mag niet zo jaloers zijn! het gaat er mij om dat ik gelukkig met 'm kan zijn en dat we er voor elkaar zijn als 't nodig is!(L)

zoals mijn boy is … zwart haar, getint, mooie donkerbruine ogen, bling-oorbel, lief, heeft een beetje ‘gangsta’ atitude maar heeft toch een klein hartje, sociaal, zeker geen boer, groter als mij, beejt gek zijn (zoals mij :stuck_out_tongue:), niet zo snel bang te krijgen, baggy kleding, blokjesbuik, humor, respectvol tegenover familie, geeft veel om z’n vrienden, niet té klef,

De perfecte jongen voor mij, is een jongen die je niet steeds kut laat voelen. Voor de rest moet hij te vertrouwen zijn en voor me klaar staan wanneer ik dat nodig heb.
Natuurlijk moet hij ook wel een leuk hoofd hebben;)

Imperfect lijkt me.

Ik heb mijn perfecte jongen al gevonden ^-^
En bij perfectie horen ook inperfectheden, zoals Neuroot al zegt =) Dat maakt een mens speciaal.

NIet al te groot, hij moet heel erg lief zijn, donker haar, donkere ogen ik vind de spaanse jongens wel heel knap een paar zoiezo

Bruin haar, blauwe ogen, een kuif, langer dan ik, atlethisch gebouwd, sociaal!, lief, met veeeel humor!, betrouwbaar, iemand waarmee je goed kan praten.
etc. etc.

perfect bestaat sowieso niet. maar ik heb alles wat ik wil in een jongen en verwacht in een relatie gevonden:)… wat dat precies is kan ik niet echt vertellen dat is gewoon het gevoel en het totaal plaatje:).

een jongen met zelfvertrouwen…

Ik wil geen onzeker tiepje als vriend hebben;)

Oeh, lastig! Ik kan hem natuurlijk wel omschrijven maar of ik hem dan ook zo tegenkom… tsja, dat betwijfel ik. :wink:

Wat uiterlijk betreft ben ik erachter dat ik val op lange jongens met donker haar (krulletjes vooral) en hele heldere blauwe ogen, echt zo’n zeekleur. Qua karakter moet het gewoon klikken… iemand die aan een half woord van mij genoeg heeft, dat hij me echt kan lezen.

Ik kan wel allemaal eisen gaan stellen maar de perfecte die voldoet aan al mijn eisen bestaat toch niet… Maar het liefst een jongen die:

• Langer als mij is.
  • Te vetrouwen is.
  • Lief is.
  • Mooi ogen heeft.
  • Niet dik is.
  • Humor heeft.
  • Een goede kledingsmaak heeft.
    kus evelien.