Wat is jouw mening over benzoylperoxide ?

Werkte het goed/slecht?
Werd je huid rood&lelijk/mooi&egaal?
enz. enz.

Vertel hier je ervaring!

& oja, voor de mensen die benzoylperoxide niet kennen, het is 1 van de enige middeltjes dat echt schijnt te werken bij pukkeltjes…

don’t know it x’D

Mja het werkt wel. Alleen je huid word droog en het bleekt als de pest(kijkt naar beddegoed met o.a lichtblauw).

Als ik het niet gebruik zijn mn puisten veel erger.
dus bij mij helpt het wel. maar een egale huid krijg ik er niet echt van.

Ik gebruik het,mijn puistjes zijn echt een stuk minder geworden,ja ik heb d’r nog wel 1 of 2(en mee-eters,maar die gaan d’r niet van weg). Je puistjes worden wel zeker minder! Ik gebruik het vaak voor het slapen gaan,maar hij kan kleding(en je kussensloop) bleken,dus ik slaap op een witte kussensloop :wink: En 's ochtends gebruik ik soms dagcreme. Maar het is echt aan te bevelen!

Ik gebruik het nu een week en ik kan vertellen dat mijn puistjes al voor de helft verminderd zijn! Mijn huid wordt wel een stukje roder en heel erg droog, maar die schilfertjes scrub ik gewoon weg en overdag doe ik een dag-crème op. Dit is het eerste middeltje dat ik echt kan aanraden na tientallen dingen te hebben geprobeerd!

Ik heb het ook gaat in 2 verschillende sterktes. De eerste best niet zo heel zwaar en toen werd het alleen maar erger:S en me huid werd heel droog. Daarmee naar de dokter geweest, toe sterkere gekregen en precies hetzelfde.
Ik gebruik SOS Skin van mylene. Werkt super ik heb nu af en toe een puistje i.p.v. heel me gezicht onder. Best jammer dat je het niet kan bestellen zo.

werkt echt heel goed! :locked3:

Het is echt heel goed en het werkt ook :wink:
aan het begin word je huid echt heel droog enzo, maar dan moet je er beter geen vette cremes op gaan smeren. want je huid moet wennen aan het uitdrogen, en later heb je daar dan ook veel minder last van.
ik vind het echt heel fijn spul :wink:

superrrr! ik gebruik eerst die groene reinigings gel van Vichy en dan smeer ik benzydolperoxide op de ‘vlekjes’ klinkt beter dan puisten hihi
werkt perfect! maarja als ik weer ongesteld word heeft het smeren geen zin want het word toch erger :stuck_out_tongue:

Geprobeert! :upside_down_face:
Tsjaa, wat zal ik zeggen… :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:
het is een beetje een raar product…
Zoizo, geen nieuwe shirtjes of beddengoed in de buurt!! XD
En de eerste dag dat ik het gebruikte… ik werd wakker, al mn pukkeltjes weg!
heb het toen een poosje niet meer gebruikt… en ze kwamen al weer heel snel terug!!
dus ik weer proberen, en weer allemaal weg!
maar de 2e dag kwamen ze weer terug, of ik het nou gebruikte of niet…

heel raar, dus de enedag liep ik met pukkels op school, en de andere dag zonder, XD

Xx

mijn vriendin gebruikt het, naja gebruikte, want haar hele hoofd zat vol acné en toen was ze naar de dokter gegaan voor deze creme en het is allemaal verdwenen, na een maand was het gewoon helemaal weg, zo jaloers !
ik wil het ook proberen.
mijn wangen zijn wel gaaf op zich, maar mijn t-zone is een ramp! xd

ik gebruik ook, en eht werkt wel! alleen ik kan het niet over mijn hele gezicht doen, want toen ik het op mijn kin deed werd ie helemaal rood.
dus ik gebruik het alleen op me voorhoofd, wangen en neus.
en het werkt echt!

Ik had eerst nogal last van pukkeltjes, maar met dit spul werd het ineens stukken minder. Het enige nadeel is dat je huid droger wordt, maar als je een goede dagcrème hebt is dat geen probleem. Gebruik gewoon 's avonds de benzolynperoxide en 's morgens de dagcrème of andersom natuurlijk. (:

Slecht! Het droogt gewoon heel erg uit en ik kreeg er altijd erge jeuk van.

Het werkte bij mij op het begin super ik had bijna geen puistjes meer. maar toen ik t opsmeerde en volgende dag wakker werd was mijn huid helemaal schilferig enzo.
En het werkte alleen een tijdje en daarna kreeg ik t gewoon weer terug…

Het werkt wel goed, alleen je moet het goed mengen met dagcrème, dan wordt je huid veel minder droog.

Ik had echt suuuuuper veel last van puistjes eni k had dit ook heeeel lang gebruikt omdat het supergoed werkt, maar mijn huid werd er superdroog van en mn voorhoofd bestond ongeveer alleen nog uit schilfers. Toen na een jaar gebruiken ofzo, werd ineens mijn hoofd superrood erdoor, echt raar, ineens was ik er allergisch voor ofzo. Dus toen heb ik het een paar maanden niet meer gebruikt, en toen kwamen alle puistjes meteen weer terug, en toen smeerde ik het op een avond toch maar weer op in kin, en ik werd wakker met een ENORME rode vlek op mn kin, wat je zelf nog door de foundation heen zag :expressionless:
toen ben ik naar de apotheek gegaan, en nou heb ik echt een wondermiddel. het heet La Roche Posay en het is alleen bij de apotheek verkrijgbaar. Het is alleen een hele lijn, maar voor puistjes heb je nodig waar EFFACLAR opstaat, en nu was ik elke dag mijn gezicht met de facewash daarvan, en ik doe 's morgens&'s avonds EFFACLAR DUO op. nou, ik dacht toen ik het kocht; het zal wel niet werken, maar het werkt echt supergoed! ik heb nu totaal geen last van puistjes meer!
wow superlang verhaal, maar ik raad La Roche-Posay echt superveel meiden aan!

Ik heb een ontzettend vette huid en daardoor veel onzuiverheden, zou benzoylperioxide dat verhelpen?
En hou je er littekens/rode vlekjes aan over?

Bij mij hielp het heel goed:). Eerst gebruikte ik het elke dag, nu eigenlijk alleen maar als ik puistjes heb… Littekentjes gaan er bij mij niet van weg.