Wat is jouw grootste uitgaansblunder?

Heey, ik ben wel benieuwd wat jullie voor erge blunder hebben gehad tijdens het uitgaan.

uhhmm ik gooide een halve beker bier per ongeluk over een gozer heen, voor de rest niet echt iets
niet heel erg dus :slightly_smiling_face:

Ik ga echt bijna nooooit uit. En als ik dan uitga, maak ik geen blunders.

heb nog nooit echt geblunderd tijdens het uitgaan eigelijk :stuck_out_tongue:

Tja, meestal word men vrolijk van de drank. Maar ik had dus een avond, tijden het uitgaan, dat ik dus totaal niet vrolijk werd. Net alsof ik even in een of andere depressie ging. [oeh, klinkt lekker dramatisch] Ik dacht dat ik mijn vriendin zag, en omhelsde haar huilend.

Toen ze na een paar seconden me van me afdrukte. Keek ik verward op.

HET WAS EEN TOTALE VREEMDE!
ik kende die persoon niet eens, dus geen vriendin van mij.
en ik heb me lekker geschaamd die avond.

dus, dat was mijn grootste uitgaansblunder.

*schaamschaam*

Ik had een keer iets verkeerds gedronken ofzo of het was verkeerd gevallen en toen had ik bijna gezoend met een vriend. Terwijl we allebei een vriend(in) hadden. Bah ik walg nu nog steeds bij het idee.

uppje!

-

Het was in zo’n discotheek een beetje aan het einde van de avond dus de
grond was helemaal nat van al het drinken dat was gevallen. Ik wou naar
een vriendin rennen, gleed uit, viel op mn rug, en gleed nog een heel stuk
door over die vieze vloer met mn witte shirtje.
Iedereen me natuurlijk uitlachen. -.-"

zo dronken zijn dat je niet meer weet waar je fietssleutel is, terwijl die gewoon in je tas zit en daar pas achter komen als je voor je deur staat met de jongen die je thuis gebracht heeft (en daar 40 minuten voor door de regen moest fietsen)

en op mn bek gaan omdat er een opstapje was midden op de dansvloer naar een minipodium (30 cm ofzo) ergens waar ik nog nooit geweest was… en nooit meer heen ga ook… en er waren minstens 5 mensen die het gezien hebben die ik kende…

hahha die van getloco is echt GEWELDIG! aaaaaahaah wat heb ik gelachen, om het idee al! mainn ik wou echt dat ik erbij was. Ik zie jou echt op je buik, met je armen hoog sliiiiding through de zaal met een vrolijke hoofd alsof je in het tikibad zit.
anyyhow, mijn blunder is niet echt een blunder. Ik ging een keer gewoon te geil dansen met een jongen, net dirthy dancing, waardoor iedereen raar keek. Dit werd me trouwens later verteld door vriendinnnen.

Whahaha die ene van die sliding is wel goed x’D
het was niet echt uitgaan maar een heeeeeel maar dan ook echt een heel druk feestje bij een vriendin
ik ha dus iets vast en ik met mijn half dronken hoofd vragen wat het is was het een dildo… gelukkig klinkt het niet dom (hoop ik)

Ik had vlak voor de vakantie een soort schoolfeest op het strand. En dat was de eerste keer dat ik dronken was. En er is zoveel gebeurt die avond.

Je had op het strand van die banken staan maar het strand liep zo af naar de zee toe. dus die banken stonden ook scheef. En ik ging op de achterleuning van een bank zitten. Verder zat er nog een vriend gewoon op. Maar op een gegeven moment ging die jongen eraf maar dat wist ik niet. Ik voelde dat er wat mis was en ik ging heel maar dan ook heel langzaam naar achter. En toen had ik het pas door en viel ik met bank en al keihard naar achter hoppa met m’n smoel in het zand. En daar heb ik toen nog een paar minuten gelegen. En volgens vrienden trok ik echt een enorm achterlijk hoofd toen het gebeurde :’]

En omdat iedereen niet helemaal helder was vonden we het leuk om de zee in te rennen. Maar toen je de eerste paar stappen in de zee had gezet wist je gewoon dat het te koud was. Maar een vriendin van me bleef door rennen en toen stond ze opeens stil. En toen was er een golf die haar zo omver gooide, vol het water in, in haar nieuwe jurk. En toen ze het water uit voelde ze zich “een beetje nat”.

Er zijn er nog wel een paar maar dan wordt m’n bericht te lang :’] Het was iig een geslaagd feestje.

Ik wil 't lezen Perenpoep!

Ik heb een keer een jongen gekust die ik niet eens zo heel erg mag XD
En een vriendin dwong me een keer om bij een vreemde tweedeklasser zn capuchon (?) op zn hoofd te doen weetjewel. Haha facking dom.

Niet echt een blunder maar ik schaamde me wel dood
Ik viel flauw in het midden van de dansvloer, gewoon van de warmte
Maar goed dat mijn lieve vriendje me direct te hulp schoot
Nou niet echt een blunder waar wel iets beschamends :stuck_out_tongue:

dronken worden en op de fiets met iemand zoenen terwijl iedereeeen t kan zien van mijn dorp

ik denk die keer dat ik een jurkje aanhad
en toen ik van de trap viel
enneeh
haha nee ik vertel het niet
jawel
oke
nou uhm xD
mijn vriendin had ook een jurkje aan
en onze panty’s zakten steeds af
dus deden we over onze panty’s een boxer
zodat hij niet meer zou afzakken
en nouja toen donderde ik van de trap af
enneeh mijn jurkje ging omhoog enzo :rainbow_flag:
-pfoeh-

Er is hier een uitgaanscafé en écht iederéén van mijn school gaat er uit.
Binnen heb je een disco-achtig gedeelte, en dan buiten een terras om wat uit te rusten. Daartussen heb je een grote schuifdeur, die altijd vastzit.
Mijn vriendin en ik wouden naar buiten, maar zij wou de deur niet openmaken (uit angst om een blunder te maken :stuck_out_tongue:) dus ik probeerde het.
Ik trek er zo keihard aan, opeens schiet dat ding open en ik val naar buiten.
Iedereen die op het terras zat had het gezien… Ik schaamde me dood. xd

Een feestje ddaarvoor al gehad. Flink gedronken. Daarna nog uit. Ik ging zitten op een barkruk. Me vriendin kreeg een sms en ik wou het ook lezen. Dus ik leun naar voren. Bam val zo van die kruk af. Echt ik weet niet hoe het zo gekomen is maar het leek echt of ik een black out had hahaha xD

zoenen op een podium van 2m hoog haha, echt heel sletterig. maar dat was echt in de 2e ofzo, dus al lang geleden en nogsteeds hebben mensen het er over.

en ik dacht een keer mn vriend te zien dus ik ging bij die jongen om z’n nek hangen,was het m’n vriend helemaal niet maar z’n tweeling broer :flushed: