Wat is jouw ergste nachtmerrie of leukste droom ?

Ik verveelde me :grin: dus dacht ik een topic te maken over nachtmerrie’s & dromen.
Ok als deze al bestaat , sorry hiervoor :grin:
Je moet gewoon je allerengste nachtmerrie
of allerleukste droom hier neer typen :grin:
veel plezier !

Ik droomde dat ik op school was , ik stond daar gewoon toen inene iemand achter me deed alsof hij mij in me kont aan het nemen was. Ik d8 toen ‘haha dat is K. , een vriendin van mij, ik doe gewoon mee’ (ik had de dag ervoor met haar gedaan alsof ze me in me kont nam om te ze hoe dat eruit zag xD)
Dus ik deed mee en na 5 minuten keek ik achter me ; was het me ex.

Toen schrok ik wakker en was metteen de hele dag chago >:-|

Hehe :grin: wat n droom :grin:

Mijn nachtmerrie:
Ik was alleen thuis, en toen viel de stroom uit. Dus ik ging maar naar bed toe, keek ik uit het raam, stond er een meisje langs de bosjes (geen idee wie het was), ze zag lijkbleek. Opeens begon ze kei hard te gillen (zo’n horror idee) en rende weg. En toen schrok ik heel hard wakker en heb ik de rest van de nacht nietmeer geslapen.

Een keer droomde ik dat mijn broertje was overleden, toen ik wakker werd huilde ik echt zoveel. En vanaf die tijd probeer ik echt liever voor hem te zijn…

En een van mijn leukste dromen was, dat ik met een heel lief baby’tje aan het spelen was :’]. Nee hij was echt zo lief. :thinking:

Ik heb meestal zo van die hele domme dromen/nachtmerries xd echt raar…

zoals bv dat er een maffiabaas me achtervolgde met een champagnefles om mij dood te slaan zonder reden? xd

Ik onthou mijn dromen nooit =( Dus geen diee

Dromen jullie wel eens dat je hoog boven alles uitzweeft en overal naar toe kan vliegen waar je wil :slightly_smiling_face: Dat vind ik altijd zo’n heerlijk gevoel…

Leukste geen idee xD en ergste… nou de enige die ik nog echt onthouden heb is dat ik op een schip zat, zo’n oud VOC schip en dat het zonk. Ik viel in en het water en verdronk. Dit herhaalde zich 3 keer en toen werd ik wakker. Ik ben ontzettend bang voor water dus dit was echt een nachtmerrie en het bleef maar herhalen en weer viel ik in het water en weer verdronk ik dus ja dat maakte het heel eng :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat ik overgereden wordt door een megagrote bol wol. Ik kreeg dit nachtmerrie elk jaar van jongs te zien en het verergerde (lees: bloed e.d.)

Nee maar dat wil ik wel :confused: ik probeer altijd daaraan te denken voordat ik ga slapen want dan droom ik er misschien eerder over xD

Vroeger had ik echt een maand lang dezelfde droom echt weird main.
Ik droomde dat ik door m’n straat liep en dat me gemene buurmeisje er ook was (ze vertelde me altijd dat me ouders dood waren, raarkind). Maargoed we liepen zo door mijn straat en daar was in het midden van de straat zo’n put (gewoon doodnormale put in de grond die je dagelijks ziet) en ze zei dat als je daar over heen loopt dat er een kinderlokker kwam en ik liep er perongelijk over heen. Toen kwam de kinderlokken en het werd opeens donker hahha en mijn buurmeisje rende hard naar mijn huis en ik d’r achter aan.
Toen was zij binnen en stond ik tegen het raam te kloppen dat ze de deur open moesten doen maar toen lachte me moeder vals naar me met een theedoek in haar hand en de kinderlokker pakte me :pensive:
Ik was bang in die tijd geak.

Mijn mooiste was trouwens dat ik droomde dat ik peter pan was haha
Het was echt prachtig ik kon vliegen en shit en de bomen waren zo mooi, niet normaal.
Ik heb echt veel mensen verteld over die droom, maar mensen snappen het nooit hahah :kissing:

Over vliegen in dromen moet je eens wat opzoeken, gewoon op google. Krijg je erg grappige psychologische verklaringen… Hihi.

ik droomde dat ik heel lang buikpijn had en toen ging ik een zwangerschapstest doen en toen bleek ik zwanger te zijn en toen werd er een brief naar mn huis gestuurd en toen moest ik helemaal janken omdat ik nog maagd was en ik helemaal niet zwanger kon zijn

wat een kutdroom was dat zeg :grin:

ik vind het altijd verschrikkelijk , als je in een droom weg wilt rennen voor iets. maar dan amper vooruit komt :expressionless:

ik droomde vroeger altijd dat ik die rooie van de powerpuffgirls was
en dan dat ik kon vliegen
ging ik overal heen vliegen

en ik was het soort kind dat de ochtend erna enorm der best ging doen om te kunnen vliegen x]

Mijn dromen zijn ZO RAAR, niet normaal. xD

Mijn engste droom was dat ik voor mijn huis stond en het was pikkedonker en opeens kwamen er allemaal skeletten aanlopen en die zongen een heel eng liedje en het enige wat ik opving van wat ze zeiden was: *tu tu tu* “… NAAR DE DOK-TER.” :'DDDDDD
Ik ben helemaal niet bang voor mijn dokter hij’s ziek aardig dus wtf

Mijn leukste dromen heb ik soms dat ik over de stad heen vlieg… fijnste dromen die er zijn…

myn ergste is dat ik naar boven moest van mama, naar de zolder om wat eten uit de vriezer te halen, en voor onze vriezer staat een grote tweepersoons bed, ik zag dat er iets op lag, trok ik de deken weg, lagen mijn beide oma’s dood op bed.
dat was écht de ergste. de leukste weet ik zo even niet.

ik weet niet wat voor droom het is,
maar ik neem aan een nachtmerrie.
dat me pa vreemd ging met mijn oma.
-moeder van mijn moeder dus.

uhhhhhhhg.