Welk product beautyproduct in jou bezit is het duurste. Waarom heb je het gekocht en was het het geld wel waard?
Hm ik denk mijn parfums Ik hou gewoon van dure parfum haha.
Parfum inderdaad. En blush van Dior (€40 denk ik?)
Parfum inderdaad. En gezichtsverzorging, dat kost me echt een vermogen.
Maar m’n chanel perfection lumiere foundation van ruim 40 euries en mn givenchy radically no surgetics foundation van bijna 60 euries destijds is ook wel duur. Beide het geld heel erg waard - gebruik ze erg veel.
mn parfum £20 en m’n pot Karma Kream €20,30
Flowerbomb is het duurste wat ik heb. Qua make up is dat een foundation van Clinique die ik voor €36,- heb gekocht destijds
60ml flacon van Alien essence absolue eau de parfum van Thierry Mugler, kostte 110 euro… maar heerlijk parfum die heel zuinig in gebruik is en dus eeuwen mee doet <3
Parfum voor 80 euro
Een parfum van Dior. Ik ben er ook verschrikkelijk zuinig mee.
Parfum van Marc Jacobs voor ongeveer 46 euro. Verder gebruik ik alleen maar budget en ben ik met eyeliner en mascara klaar. Die kosten 4 euro p.s. denk ik.
Dit. Parfum moet bij mij altijd merk zijn, helaas is dat dus heel duur.
Kom ik aan met mijn 17 euro voor een foundation van l’Oréal…
Parfum inderdaad, ik heb er een van gucci en een van juicy couture. Het waren beide wel kado’s, dus dat telt misschien niet echt.
Dan is het denk ik gezichtsverzorging van shiseido voor ongeveer 40 euro.
ja de parfum inderdaad. Ik gebruik Angel van Thiery Mugler en die kost toch gauw rond de € 60,-
daarnaast aan make up heb ik de bronzing parels van oriflame de waren € 30,- en dat is wel het duurste wat ik heb en zeer tevreden er mee
Afgezien van parfum, denk ik mijn lippenstiften.
De rest is allemaal zeer budget, essence, catrice etc.
Inderdaad parfum. Maar ook mijn mac lippenstift haha
Mijn dagcrème, deze kost €75 per potje van 50ml. Hij is wel echt z’n geld meer dan waard. Ik krijg heel snel eczeem van alle soorten crèmes. Deze is gewoon echt goed voor mijn huid.
Parfum, verder gebruik ik nooit echt dure merken.
Parfum van 60 euro. Voor de rest denk ik mijn mascara en dagcrème van ongeveer 16 euro.
Parfum van 50 euro en verder vind ik mijn foundation ook best prijzig ( 15,95 )