Wat is jouw Droomlichaam?

De titel zegt het al:

Wat is jouw droomlichaam?

Ik vind zelf een lang (niet te) dun lichaam heel mooi.
Er zijn ook heel wat mensen die dat juist niet vinden, maar een lichaam met duidelijke borsten en billen juist het mooist vinden.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden, want het schoonheidsbeeld dat wordt geschetst in tijdschriften etc. is wel echt zo een slank, lang modellen lichaam. (daardoor vind ik zo een lichaam misschien ook wel het mooiste, omdat je overal waar je kijkt het ziet)

Niet zo heel lang, maar wel iets dat lijkt op 90-60-90.
Ik vind dat zoooooo ontzettend mooi! :bowing_man:

Edit: Laat deze post eigenlijk maar zitten :'D

Ik denk niet dat ik echt een beeld van een ‘droomlichaam’ in mijn hoofd heb, eerder dat ik op dit moment gewoon niet tevreden kan zijn met mijn eigen lichaam.

dat…

Een lichaam waar ik blij mee ben. Al weeg ik 160 kg of 45 kg, ben ik 1.92 of 1.13, heb ik bruin, zwart, rood of groen haar: Als ik maar tevreden ben.

• Platte buik
  • Kleine tot middelmatige borsten
  • Volle, ronde, maar ook strakke billen
  • Beetje brede heupen
  • Lange, slanke, licht gespierde benen

Ik ben op zich best tevreden met mijn lichaam. Heb een hele dunne taille en (in verhouding dan) wat brede heupen en een ronde kont, al mag de huid wel wat strakker/gladder. En mijn borsten mogen wel een cupmaat of twee groter, maar ik begin er steeds meer vrede mee te krijgen eigenlijk.

foto

+ cup C/D

Im almost there!

Nou oke, ik heb niet zulke korte heupen die nog meer zandloper-figuur creeëren. Maar ach, gaat om het idee

ik hoop dat je weet, dat dat obvioulsy is gephotoshopt :’)

ik heb mn droomlichaam. ik ben blij metwie ik ben en wil er niets aan veranderen.

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene_nieuw/Reporters_va_grpr101012a_03.jpg

maar zo word ik toch nooit. ik heb de pech dat ik kan eten wat ik wil zonder een gram aan te komen. leuk als je dun wil blijven, niet leuk als je aan wilt komen.

Ik denk dat ik vroeger had gezegd dat ik een echt zandloperfiguur wilde, en dat vind ik ook nog steeds mooi.
(en ik had ook een ‘uitgerekt’ zandloperfiguur… een ‘vaas’, om de Trinny en Susannah benaming te gebruiken)

Maar sinds ik meer ben gaan sporten ben ik daarvan afgestapt, en mijn lichaam wordt ook steeds atletischer.
Dus nu zou ik zeggen dat Rutina Wesley echt mijn ideale figuur heeft (wow, haar armen <3)

En als het meer gaat om wat het lichaam kan dan om hoe het lichaam eruit ziet (al is dat ook absoluut niet verkeerd) dan wil ik het lichaam van Anastasia Skukhtorova. Wat een flexibiliteit <3 zelfs als ik iedere dag intensief stretch (wat ik probeer te doen) is mijn lichaam niet zo natuurlijk flexibel dat ik ooit zover als zij kan komen)

In elk geval een platte buik en ronde, stevige billen.

Nicole van de pussycatdolls

Ik had het wel maar nu moet alleen mn buik iets platter haha. En mn bovenbenen iets gespierder. En mijn borsten zijn iets kleiner maar die moeten zo blijven, ik hoop dat ze niet groter worden.